keskiviikko 5. syyskuuta 2012

APUAaaa


Apuaaaaa! Nukuin tosi hyvin viime yönä, koska valvoin aika myöhää ni simahin sit heti. jehuuu.Tein kaikki aamuhommat ihan pikapikaa, et mulle jäis aikaa koneellekki enne ku lähen kouluun. Koulusta puheenollen! MULLA ON TÄNÄÄN RUOTIN SANAKOE ENKÄ OSAA!!!! Olin kipeenä ku viimeks oli ruotsintunti ja kaikille on annettu sillon jotkut monisteet joissa on opeteltavat sanat ja sit ku mä en oo saanu tiä monistetta, ni ei se opettaja voi todellakaan olettaa että mä rupean lukemaan kirjan takaa kaks aukeamaa jotain vitsin ruotsia! arghhh. Nyt kahvi tekis mulle hyvää! Mut onneks tää päivä alkaa kuviksella....(öö apua mitä teen ku christa näkee mun suunnitelmat meijän yhteisestä kuviksen työstäxD hahahahahhaha) joojoo. Apua nyt mull on 2min.aikaa pestä hampaat ja pukea ulkovaatteet päälle ja lähtee polkemaan kohti koulua.Mut BTW lukio on oikeesti TOSI jees paikka! :)

2 kommenttia: