perjantai 14. syyskuuta 2012

ihqboksi juttuja ja muuta

wow tänää tulee kaks blogitekstii !! jeejee.










Katoin kuvia Kiparilta ja nauroin iha sikana kaikille ihq-boksikirjeille joita sain sillon kamuilta.
Tulin pari tuntii sitten varkeista ja siel oli kivaa ja oli sellane kilpailu josta voitettii sellasii suklaacarmel patukoita ja ne oli nii hyviä! ja meitä oli paljon ja seki oli kivaa XD heh. Mulla on nii parhaita ja hauskoja kavereita! ja mun raks Milla sen suusta tulee vaikka mitä hauskaa :D tänäänki se vaa puhu joistaki kanoista jotka ei vois juosta ilman päätä.hahahahah en kestä! JA ARVATKAA MITÄ! Mulla on sellane ruotsalainen stalkkeri joka on 18v.ja se haluu kokoaja jutella mun kaa videopuhelulla mut oon joka kerta sanonu ei!! Ja se iskurepliikit on nii huonoja ettei se tuu koskaan saamaan naista ittellee ! OIKEESTI IM SERIOUS!! joo mun elämä. hahaha
mut täs ylhääl on siis just jotai kuvii niist ihq-boksikirjeistä ja jtn muitaki kuvii jostai meijän koneen ullakolta:D haha. öyh jotkut noista kuvista ei suostunu kääntymää ni joudutte lukee ne pää kallellaa :D

2 kommenttia:

  1. TOI MUN KIRJE....VOI KATAAA:D "NIIS ON KAKKAPÖKÄLEITÄ" seriously..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NII MINNAAAA !!:D:D:D MINNAAAAAAAAAAAAAA:D:D:D hahahahah noku niissä onnnn!!! XD

      Poista