maanantai 10. syyskuuta 2012

Luonnossakuvailua and more











 
 
Tykkään hurjasti kuvata luonnonmaisemia!! Varsinkin Jyväskylän järvialuetta! Eilen treenien jälkeen pysähyin kotimatkalla albaan ottamaan just tälläsii luontomaisemakuvia. Kuuntelin samal musaa ja fiilistelin kui siistii et Jumala on luonu kaiken tän! HUHHUh on siinäki ollu tekemistä(: Istuin sillan kaiteelle, mutten missään vaiheessa ees meinannu pudota ja tippua järveenXD ONNEKS.haha.
 
Mulla oli toissapäivänä aivan mielettömän hyvä chat- keskustelu facebookissa mun hollantilaisen kaverin, Bobin kaa! Me puhuttii vaikka mistä syvällisistä jutuista ja se oli nii huippua!hehe.
 
Viime viikonloppuna olin mun kiparikavereiden kaa Millalla yötä ja meillä oli tosi kivaa ja ne kaikki on mulle hurjan tärkeitä ihmisiä!jes<3

2 kommenttia:

  1. Oot kyllä aivan ihanan olonen tyttö! Pidä tuo :)

    VastaaPoista