torstai 6. syyskuuta 2012

Mikä Day!




Huisia!! Koulu loppu tänään kaks ja puol tuntii aikasemmi ku normaalisti ja huhhuh oli muutenki tosi kivaa koulus! Ostin mun elämän ekan Café Moccan Coffee Housesta tänää ekalla välkällä mun uusien kamujen, Christan ja Oonan kaa, ne on muuten huiputyyppejä! Ei se mun kuvistyön suunnitelman näyttäminen Christalle ollukkaa nii noloo.hehheh. Saatiin sen avulla suunniteltuu aivan uus ja PALJON hienompi työ hahahah. Tänää en menny ruokailuun va mentiin samal Coffee House porukalla mäkkäriin ja syötiin siel. Sit oltiin 20min. uskonnon tunnilla ja lähettiin kotiin. Kotimatkalla pysähyin ottamaan pari kuvaa mun kännykällä;P Ja nyt oon kotona ja pitää viel siivota wc ja mun huone ennen ku äiti tulee kotiin ja velottaa multa euron gheheheh. AINII ja tänään on Varustamo vapiksella ja sinne tulee joku Ruotsalainen puhuja, jonka kautta Jumala on parantanu ihan sikana ihmisii! Mun iskä menee vieläpä tulkkaamaan sinne lavalle sitä cool! hihi jee kiva päivä :)

6 kommenttia:

  1. Hei tykkään sun blogista! Oot tosi nätti.

    VastaaPoista
  2. Muokkaamiseen sellanen et kantsis käyttää vähemmän kontrastia kuvissa ku jos sitä heittää liikaa nii herkästi pilaa kuvan :) Tai en mää tiiä onko toi kontrastia, mut jo ennestään tummia kohtia tummennettu aika paljon :-D
    Mut sun blogi on kyl kiva :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei noi on otettu kännykällä ja puhelimen laatu on iha shaibaa, ni se ei kiiinnitä huomiota ihovirheisiin enkä siks oo paljoo niitä muokannu :D:D mut joo okei nois mun blogin muis kuvis oon kyl joo vähä muokkaillu ehk liikaa, ja kiitti vaa ku kerrroit :D

      Poista
  3. Ja bluria vois vähentää ku se tekee naamasta vähän epäaidon näkösen ku ihohuokosia ei näy yhtää. Tottakai sitä voi ja kannattaakin käyttää mut vähä hillitymmin ;) Itekkin tykkäsin leikkii sillä joskus et en oikein voi sanoo tosta (kts. esim se annin vanha profiilikuva)... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jepjep:P joo haha:D yritän vähentää sitä:P

      Poista