torstai 11. lokakuuta 2012

ÄSHJEE




Syksy on jo parhaimmillaan, säät on kosteampia, sataa joka päivä, on kylmä ja flunssa iskee!
Aattelin tänää aamulla kun heräsin, että ihanaa nyt on perjantai ja tää päivä menee niiiiiin nopeesti ja sit alkaa SYYSLOMA, MUTTA kuinkas kävikään....tein aamutoimet ihan liian hitaasti enkä ees tajunnu sitä ja sit huomasin et kello oli jo tosi paljon enkä ollu vielä ees syöny aamupalaa!:o pakko mun oli syyä, nii tiesin jo siinä vaiheessa että myöhästyisin koulusta. Söin, join, pesin hampaat ja lähin polkemaan koululle päin, kunnes yhtäkkii mun pyörä tökkäs ja ketjut lähti ja kaaduin ja verta tuli nenästä ja hävetti ku olin iha yleisellä paikalla!! sit sain onneks laitettuu ketjut takas, mut päätin mennä kotiin pesemää itteni (naarmut ja nenän) ennen ku menisin kouluun. Nyt oon kotona, just putsasin itteni, enää en ehi filosofian tunnille mutta lähen ihan just polkemaa hippokselle jossa tapaan mun kaverin Marian ja me mennää moikkaamaa meijän vanhoja koululaisii joilla on siellä olympialaiset! jee niitä ihmisiä on aina aivan älyttömän superisti kiva nähä!!! huomenna me vietetään perheen kaa mun isosiskon synttäreitä ja mä skypetän mun rakkaiden kiparikavereiden kaa jotka on kaikki kokkolassa miitissä. Mä en pääse sinne koska me lähetään sunnuntaina perheen kaa kylpylään! WOHOO! pääsen laskemaan pohjoismaiden pisintä vesiliukumäkee!!! ou mai! jeejee eilen olin varustamossa ja tykkään kavereistani<3 !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti