torstai 4. lokakuuta 2012

Jumala ja ah kaikkee






Syksy on nyt sit alkanu.. huhhuh oon ollu niin kiireine! Viime viikonloppuna olin turussa sellasessa HOPE- tapatumassa ja siellä oli aivan huippua ja Jumala kosketti mua ja mun kavereita! Ja ihanaa oli vaa ylistää mun rakkaiden kavereiden  kaa itkeä yhessä isossa kasassa sulassa sovussa turussa:D Koulussa on iha kivaa paitsi en kestä ruotsin ja filosofian tunteja ku ne opettajat on sellasii ARGH! niih. Palkan pitäis tulla kohta ja sit voin ostaa mun isosiskolle Emilialle synttärilahjan:P Tänää meillä oli sellane kävely/juoksujuttu koulussa ja mun jalat on iha kuollu :D Tänää illemmalla sit tanssikenraalit ku meillä on esitys Jyväskylän keskustassa nyt lauantaina ja jeejee<3 JA VARUSTAMOON TÄNÄÄN KANS!<3 :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti