lauantai 6. lokakuuta 2012

 





OIJOIJOIJOIJ<3
Eilen oli aikamoinen päivä:) koulusta kotiin tekemään ruokaa, pakkaamaan ja siivoomaan. kaiken ton hömpän jälkeen suuntasin mun rakkaalle kamulle Mirandalle yöks hihii. Sinne tuli kans mun raksupoksut kaverit Milla(BPKF) ja Juho(TUHO) xDxDxD gheh.
Meillä oli kivaa! Ostettiin (MÄ OSTIN) 3 pizzaa ja suklaalevyn ja milla ja juho osti pari toista jutskaa:D sit syötiinja juteltii ja väsyynnyttiin hah. SITTEN Juho nukahti ja äääääääää me kaikki tytöt oltii vaa sillee ksjaklhnpHPIDNGÖSKNGL<KÖL ku se oli käpertyny sillai söpösti nukkumaaXDXD<3 otin siitä kuvan mut en viittiny laittaa tänne ku sitä ois hävettäny(: anywaaaaaaaaaaaaaay sit mä ja milla mentii seuraavaks nukkumaa mirandan sänkyy ja ah nukuttiin oikein hyvin<3 miranda vaa ei oikei päässy sinne sen sänkyy meijän kaa ni se jäi nukkumaa sohvalleXD hups.
Sit tänään me suunnattiin millan kaa keskustaan tanssimaan ja se oli huippua!! Jumala on huikee ja on nii ihanaa loistaa sen rakkaudessa siellä lavalla kaikkien kristillisen tanssikoulun mahtavien ihmisten kaa! :)) Sit syötiin mäkkärissä Mirandan, Millan, Juhon JA Pyryn kaa joka ilmesty jossai vaihees meijän tanssiesitystäXD Site me suunnattiin mirandalle takasi ja oltii vaa laiskasti lattialla ja mä söin tortillaa mirandan,crystalin ja lauran kaa niitten keittiössä ja se oli tulista mutta namia:D
SITTEN me oltiin taas sillee laiskasti löllöjä :D JA SITTEN pyry lähti ja me ruvettiin kattomaa nälkäpeliä ja se on nii hyvä leffa!!!!!! jeejee. HUOMENNA mulla on skype mun hollantilaisen kaverin joëlin kaa ja sit meen keskustaan rukoilemaan Jyväskylän puolesta kaikkien tän kaupungin kristittyjen kaa:) huippua! IHANASTI VIIKONLOPPU ALKANU JA TOIVOTTAVASTI SE JATKUU TÄLLÄSENÄ! jep.

4 kommenttia:

  1. Mulla on NIIIN ikävä teitä rakkaat <3 aloin itkee ku näin noi kuvat:DDDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. awwwww Minnaaaaa<3333 meillä on NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄIN kova ikävä sua :'(
      oot rakas ja itku tulee ku joudutaan olemaa erossa susta;)<3 awwww antaa itkun tulla, se helpottaa:)<3 olet ihana !!

      Poista
  2. ääääääööääää en kestä noita onnellisia aikoja :') XD niin ikävä kiparia ja sen jälkeistä aikaaaaaa <3 oot muuten hullun kaunis tossa vikassa kuvassa!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmääkäää!! </3 kumpa noi lumet taas lähtis ni voitais vaa olla vaikka missä tuolla pihalla:DD
      niiii, varsinki sen jälkeistäki aikaa, ku tiivisty porukka ja ah!<3333 voooi kiitos honey<33

      Poista