maanantai 5. marraskuuta 2012

Alamäessä


iha ku oisin pilvessäxd

 


Toka koeviikko meneillää ja oon iha puhki! nukun joka yö tosi vähä ja en jaksa lukee kokeisii, motivaatio melkein nollassa. Huomenna on filosofian koe ja kyllä mä sentää jotain oon oppinu tunneilla:p mutta pääsenkö läpi?
Kävin tänää ginassa ja ostin uuden villapaidan ja hiusklipsun<3 grau.
Oon tosi hermostunu kans ku riitelin mun siskon kaa ehkä maailman turhimmasta aiheesta;(
ääääääääääääääääää.
Raamattu on huippu! Luin sitä eilen illalla ja kaverin kaa tekstattii ja puhuttii eri raamatunkohista ja oikeesti Raamattu sisältää nii paljo hyödyllisiä elämänohjeita ja kaikkee!! really really!
Mun päätä särkee ja en tiiä pitäiskö mennä treeneihin tänää koska pitää lukee siihe typerää kokeesee! We'll see...

2 kommenttia:

  1. Sano joku esimerkki hyvästä elämänohjeesta joka on Raamatussa :) pliis ei mitään itsestäänselvää tms. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "Veljet mitä hyötyä siitä on, jos joku sanoo uskovansa mutta hänleltä puuttuvat teot? Ei kai usko silloin voi pelastaa häntä?"
      - Jaakobin kirje 2:14

      " Älkää panetelko toisianne, veljet. Joka panettelee veljeään tai tuomitsee hänet, puhuu lakia vastaan ja tuomitsee lain. Mutta jos tuomitset lain, et ole lain noudattaja vaan tuomari.
      Yksi ainoa on lainsäätäjä ja tuomari, hän, jolla on valta pelastaa ja valta tuomita kadotukseen. Mutta mikä sinä olet tuomitsemaan lähimmäisesi?"
      - Jaakobin kirje 4:11

      Saarnaajien- ja sananlaskujen kirjasta ja Jaakobin kirjeestä löytää hyviä elämänohjeita! :) :)

      Riippuu et ootko uskossa et tajutko tästä mitään?:p

      Poista