tiistai 6. marraskuuta 2012

Miks nuoret juo? Mä tykkään hymyillä!

Tykkään hymyillä ja nauraa. musta kaveritki vois sanoo samaa. kaverin mukaan kuulemma juoksen hiukset hulmuten pitkin rannikoita ja paistan ku auringonkukka.hah mikä vertaus!
eivaa, hymyileminen on kivaa,koska sit porukka ihmettelee miks oon aina ilonen ja sit ne kysyy ja mä kerron;) Jumala on huikee, mun elämä on huippua ja niin ja niin edelleen.
Tänää pohdin kaverin kaa sitä, kuinka nuoret aina ryyppää.... mikä siinä on nii siistiä? eiks ois kivemapa bilettää ja pitää hauskaa selvinpäin, eikä sukeltaa humalan tuottamaan kuoreen? jokainen on oma ittensä eikä tartte feikata tai esittää mitään? kun pojat juo ne on niin cooleja ja vetää tyylii monta puolloo kaikkee shaibaa ja rehentelee sillä ja sit tytöt on sillee wow ja laittaa jonnekki fb sellasii kuvii ja statuksii et vitsi oon kännis ja ah ollaan nii sekasinnnn party partyyxd lol mua ainaki hävettäis! Sit ku täytän 18 nii tottakai mäki aijon juoda ja käydä baaris ja sillai, mutten juo itteeni känniin ja lähe tekemää mitää tyhmää. Kaveriporukalla pitämää vaa hauskaa, juttelemaa ja sillai(: tottakai nuoret nykyää on sillei et pakko kokeilla ku kaikki on kokeillu? mut miks kulkee massan mukana? yleensä porukka huomaa sut just siks ku oot erilainen. Varsinki tässä iässä ku nuoret lähtee ryyppäämään ni niiden mielestä ne on nii kovii, mut mun kaverit + monet muut aattelee vaa et kui noloo ja miks ihmeessäxd
Mut tää oli vaa tälläne mun mielipide asiasta ja sillee, tottakai mullaki on kavereita jotka ryyppää ja sillai ja joitaki jotka ryyppää, mut haluis päästä siitä irti mut ku on tullu riippuvaisiks ni se vie aikaa, mutta kumpa nuoret ees tajuis et siinä ei oo järkee? Hyvää oloa voi saada muualtaki(:
hahaah tää on varmaa eka tälläne järkeilyteksti. Kerta se on ensimmäinen:D

Eilen Crystal, mun isosiskon tärkee kaveri ja munki kamu oli meillä eilen ja se otti kuviii Emiliasta ja ne teki ruokaa ja sillai. Mä otin niistä 2sta kuvia ja sit Crystal otti musta pari profiilikuvavaihtoehtoo ja täs ylhääl on niistä yks jonka laitoin mun facebook profiilikuvaks:) Ihan kiva kuva musta! Thanks crissy<3

Hei ja tänää mulla oli filosofian koe ja YLLÄTYS:oooo se ei tuntunu tofellakaa vaikeelta?!!!! mut yleensä ku musta tuntuu tolta ni koe meneeki iha shaibasti:P Mä rukoilen ja toivon että pääsen kurssista läpi, etten joudu vielä toista jaksoa kärsimään näin pienen aivon kanssa!

Huippuviikkoa kaikille ja siunausta elämään! Love you, pus.x

8 kommenttia:

  1. Mä tykkään sun hymystä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah, kiitti paljon!! :) en tiiä miltä sun hymy näyttää, mut on sekin varmasti sellane päivänpaistetta tuottava! :D

      Poista
  2. vois mennä ryyppää tänää! se on iha SAATANAN kivaa. Vois ostaa ihan perkeleen MONTA PULLOO jotai shaibaa <33333 Mä tuun olee helvetin kännissä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siitä vaa. joskus voisit harkita, että mitä teet keholles.

      Poista
  3. Ihana! :) Sinausta sunkin elämään!

    VastaaPoista
  4. Hei!! ihan kiva pohdinta, mutta ryypääminen ei aina johdu nuoresta itestään.. siihe voi vaikuttaa monet tekijät.. niinku sä sanoit.. kaveriporukka vaikuttaa tosi paljon siihen, mutta voi myös vaikuttaa kotona olevat ongelmat ja vanhempien erot ja moni muu semmonen asia joita sulla ei välttämättä ole, mutta siis tottaha tuo että iloa voi saada mualtakin ja hauskaa voi pitää muillaki tavalla!! (Y) Jumala on suuri ja onneks armollinen, koska se oottaa että annetaan ees pikkasen että se vois tehdä meihin vaikutuksen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, siis toi on iha totta et siihen vaikuttaa vaikka mikä!:) mut tällä postauksella suuntasin aiheen enemmänki sellasiin nuoriin jotka juo huvin vuoks :P

      mutnii aamen hauskaa VOI pitää muillaki tavoilla!:):):):)
      niimpä!!

      Poista