keskiviikko 14. marraskuuta 2012




Sorry, tää on sit vähä tälläne sekalainen postaus!
Unohin kertoo teille mun hienosta löydöstä! Joku kuukaus sitten, löysin jostaki vanhasta lautapeliboksista, purkissa olevaa violettia muovailuvahaa josta oli lähteny kaikki neste ja se oli kovettunu ja siihen oli muodostunu kiteitä ja ne näyttää ihan timanteilta!! Se on musta hurjan hieno ja aion pitää sen siinä purkissa, että siihen tulis niitä kiteitä lisää! Mikä aarre!
Me käytii vähä yli kuukaus sitten mummolassa ja siellä on jo monta vuotta ollu sellane vanha Raamattu ja sit me iskän kaa vasta nyt ruvettiin tutkimaan sitä ku oltiin siellä ja saatiin selville että se on 190 vuotta vanha! Se oli iha sika hieno mut sitä piti käsitellä varoen ja cool oikeesti! Paljonkoha riksit on euroina? Voisin ettiä siihen vastauksen...anyway tää Raamattu on supermaukas!
Mulla on muutes superkivoja kamuja, tyttöjä ja poikia!<3 Niitten kaa voi tehä vaikka mitä ja jutella vaikka mistä ja jee se on nii kivaa! Poikien kaa voi jutella vakaviaki juttuja ja on kivaa ku ne avautuu! Sit on paljon helpompaa jutella ja kaikkee! Ja ah tytöööööt on nii hupsujaXD ju mulla on joitaki nii pieniaivoisia kavereita mut ne on ehkä maailman parhaimpia! hahahah.yey<3
Olin tänää CoffeeHousessa tsekkaamassa Millaa ja Mariannee ja ostin tuplasuklaakakun ja vaahtokarkkikaakaon ♥ YUMM ja mariannella ja millalla on kivat työpaidat mut se ei näy selvästi täs kuvasxDD siin on sellane TIIKERI<333333333 Olitte tosi ahkeria tytöt;)

Mulla on ollu aika vaikeeta nyt jonki aikaa, koska lapsuuden sellaset yliluonnolliset traumat (vaikee ymmärtää jos et oo uskossa) on tullu mulla flashbackeinä takasin, melkein joka päivä! Joskus nään harhoja pimeessä, mun päähän tulee erilaisia "kauhu"-ajatuksia ja muistikuvia... se on tosi pelottavaa, varsinki kun kuljen jossain yksin. Saatana on niin todellinen, mutta niin on Jumalakin ja Jumala on niin vahva et se auttaa mua ja on mun tukena ja turvana aina kun mua pelottaa! AINA kun mulle tulee näitä pelko"tiloja" nii mä rukoilen Jumalalta apua nii ne lähtee heti pois! Se on nii huippua!<333 Nyt tuli aika vakavaa tekstiä, mutta kyl halusin jakaa tän!

Mulla on nyt hyppytunti, oon kotona ja lähen kyllä kohta jo bussipysäkille ja sit takas kouluu, enkun- ja matikantunneille...pakko kestää! Nyt meen syömään ruokaa...varmaa paahtoleipääXD

AINII ja mun hollantilainen kaveri pyys että kirjottaisin nää samat postaukset vielä enkuks, et mä teen niin sit seuraavan postauksen kanssa:) Saan sit lisää lukiota, vähä kansainvälisempää porukkaa:)

Have a great day!<3pus.

2 kommenttia: