torstai 15. marraskuuta 2012

Tässä mä istun, dataamassa. Tää päivä on ollu tosi pitkä! ONNEKS mulla oli tänää myöhäsempi aamu, et sain nukuttua tarvitut 8 tuntii ja käytyä virkistävässä aamusuihkussa, hahah.
Aamulla mulla oli kyl iha sika huono olo, mut päätin selvitä, joten söin sellasta coolia fitnessmurojuttua ja tuli oikeestaa paljon parempi olo! Nää demonitraumajutut vieläki häirittee tääl mun takaraivos ja muistissa...en osaa käsitellä niitä sillei kunnolla? tai en oo varma... noi demonit on nii noloja oikeesti!! wääh, koulussa vähä ahistaa yks tyyppi, joka on kiusannu ja kaikkee...mut Jumalan ja uusien ja vanhojen kavereiden tuella MINÄ SELVIÄN. En osaa matikkaa yhtään ja mua harmittaa ihan sikana, koska jos osaisin, nii se helpottais mun elämää suuresti! Vitsi pärjäisin fyssassa ja kemiassaki!! mutta eiiiiii, ei väkisi!.
Puol 8 alkaa tanssiharkat ja iha vähä ärsyttää ku ne menee Varustamon kaa päällekkäi, mut meen varustamoon sit n.tunniks treenien jälkeen, et kyl mä selviän;)
Tänää olin niii innoissani ku katoin Googlesta erilaisii kuvii niinku täs ylhääl näkyy ja HUHHUH Jumala on luonu jotai niin suurta! KOKO MAAILMAN! Kui siistii oikeesti?!! ah<3 Kuuntelen vaa kaikkii ylistysbiisejä ja oon iha fiiliksissä! Jumala rakastaa meitä kaikkii iha sikana ja huippuu oikeesti! YEAHYEAHXD
Huomenna meen Millan kaa elokuviin ja leffa päättyy aamu kahelta! vouu.
Lauantaina meen Latsun kaa kuvaamaan sellasii retrokuvii?:D
SITTEN meen Juholle yöksiiiiii ja sinne tulee mun kiparikavereita ja on ihanaa!<3
Hauskaa lppuviikkoo teille ihanat<3pus.

Here I am sitting, on the computer. This day has been so long! THANKFULLY I had a late morning, so I slept at least the 8 hours I needed to and had time to take a refreshing morning shower, hahah.
I felt so sick in the morning, but I decided to survive so I had some kind of fitness cereal for breakfast and I felt waay better after that! These traumas from seeing deamons are still bothering me in the back of my brain and memory...I still don't really know how to deal with it, at least properly? or, im not sure..deamons are so lame seriously!!
Wääh there's this really oppressing person at school, who has been bullying me and stuff...but with the help of God and all me new and old friends I WILL SURVIVE.
I seriously suck in math and I feel so bad because of it, because if i knew math i'd pass physics and chemistry, but nooooooooooo!.
I have dance training at seven- thirty and i'm not that happy to go, because it goes on top of the youth night, Varustamo at my church, but i'll go there..late, after training, so i'll live;)
I was so excited today when I looked at pictures on Google Image search as you can see up above and OHHHHH God has created something so huge! THE WHOLE WROLD! How cool is that?!! ah<3
Im just listening to all kinds of worshipmusic and im on fireeeee! God loves us all so much and it's the most awesoem thing ever! YEAHYEAHXD
Tomorrow im going to the movies with Milla and we'll be there till 2am! wihii.
On saturday I have a "photoshoot" with Latsu, some kind of retro pictures?:D
THEN I go to Juho's for a sleepover with some of my friends from my confirmation camp and ooh so nicee!<3
Have an awsome rest of the week my lovelies<3 kiss.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti