perjantai 21. joulukuuta 2012












Huomentaaaa<333 Nyt on perjantai ja mulla kun ei ollut tänään koetta niin ei ollu myöskää koulua. Nukuin hyvin ja siivosin ja meen kohta suihkuun ja sit vaa hillun! Illalla meen kristillisen koulun joulujuhlaan, koska ei oo mitää muutakaa tekemistä ja tahon mennä kuvaama Millan ilmasutaidonryhmän näytelmää ja moikkailemaa kavereita<3 Huomenna on sit se äikän koe..ei jaksais lukee, mut kai mun pitää.

Eilinen ilta oli nii huippu! Olin yksin mun huoneessa ja kuuntelin puhelimesta Chris Tomlinia, rukoilin mun kavereiden ja niide erilaisten rukouspyyntöjen puolesta ja Jumala puhu mulle kaikkee ja se oli nii siistii! Luin Raamattuu ja mulla on niitä varmaa 3 tai 4 nykyää 2 englanninkielistä ja 2 suomenkielistä ja ne on nii siistejä ku ne on kaikki sillai erilaisii ja nii, selittää eri juttuja sillai hianosti;) Rukoilin varmaa tunnin? Ja sit rupesin lukemaa eka yhtä iha sikahyvää kirjaa, Taivas on totta, jossa kerrotaan sellasen pikkupojan, Coltonin mtkasta taivaaseen ja takaisin ja se on jotai nii siistii ja saa mut miettimää eri asioita eri lailla ja luo sellasta ihanaa kuvaa siitä millasta taivaassa tulee olemaa:) vau oikeesti.

Rupesin lukemaa K- 15 kirjaa, jossa kerrotaan ja selitetään erilaisia meijä kristittyjen nuorten mieltä painavia juttuja ja se on huippu!! Tos ylhäällä on pari esimerkkiä siitä mistä siel kirjas kerrotaa ja mistä on kyse.
Huikee kirja, ihan totta! Se on hyvä myös niille jotka on kiinnostunu kristinuskosta ja ehkä jotenki on itekki uskossa, mut ei sillei oikeesti oo tai ei oo varma, nii oikeesti ihmiset kannattaa ukeetoi!!! Multa voi pyytää lainaan jos haluaa, koska tosta on paljon hyötyä! :)

Toi 5 Steps to peace with God- juttu on sellasesta lehtisestä, jonka mun iskä anto mulle luettavaks ja tutkittavaks ja avuks elämän jutskiin:P Se on hyvä ja pyrin elämää sen mukasesti! :) Sunki kannattaa<3

Hei huippu Joululomaa kaikille ja ootte rukouksissa!<3 (on näköjää tullu silti postattua tänne enne joulua vaikka sanoin etten tee nii,hups.)

heippa ihanat!<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti