lauantai 8. joulukuuta 2012

Joululahjatoivomuksia!

Toivon joululahjaks vaikka mitä! Ennen ei oo tullu mielee näi monta lahjatoivomusta, mutta hehheh ihan hyvä vaan;) Teen teille tähän nyt tärkeysjärjestyksessä mun lahjatoivomukset:

1. Järjestelmäkamera
2. OnePiece Camoflag(+  tai noi 2 muuta)
3. Harem- farkut
4. Baseball cap
5. U.S.A- huppari
6. Joku kiva villapaita
7. Kirja valokuvauksesta
8. Rahaa
9. USA- Converse kengät
10. Legginsit joissa on joku kiva printti
11. Lahjakortteja (H&M ja Gina Tricot)
12. Joku kiva uus laukku. tollane söpö<3
13. Meikkejä (ripsareita, kajaleja, meikivoidetta ja puuteria)
14. Step Up 1-4 elokuvat
15. Beats- kuulokkeet
16. karkkia (SUKLAATA)

- Voi olla että en saa näistä mitään, muta se on sitten harmi se. Joulun iloinen fiilis kuitenkin korvais sen.ehkä?
Tai, okei voi olla että petyn jos en saa järjestelmäkameraa, mutta minkä sille voi..kyllä siitä yli pääsen!
Järkkäriä toivon eniten, koska tykkään kuvailla tosi tosi tosi paljon!! Ja haluaisin paremman laatuisia kuvia:)
Sitten voisin ruveta kuvaamaan muitaki ku itteeni, Millaa , Pippuria ja luontoaXD Tai, no Millaa kyl mielelläni kuvaan, koska se on nii m-o-d-e-l <3

Jouluun on enää 16 päivää! Jännää! Ens viikko menee toivottavasti hurjan nopeesti ja perjantaina on sit matikan koe niin saan sen pois alta ja voin huoletta lukee muihin kokeisiin, koska seuraava ja VIKA viikko on koe- viikko ja haluan päästä KAIKISTA kursseista läpi. Jos en pääse, kuolen;P
Matikka on ehkä hankalin vaikka mulla on hidastettu lyhyt matikka. Voi olla että mulla on joku lievä matikan hahmottamis- ongelma? En tiiä:/ Toivottavasti ei Mulla on lauantaina vika koe!!! Mut musta se on iha jees, koska sit Jouluaatto tulee nopeemmin:) jee<3

Tänään oon ollu hurjan laiska! Heräsin joskus puol 12 aikoihin ja datasin ihan ihan vähä aikaa. Sitten menin tekemään ruokaa. Paistoin kanaa, tein curry- kastiketta, keitin maissia ja riisiä. Hyvää oli!<3 Sitten kun sain ruuan tehtyä ja syötyä rupesin tiskaamaan ja se on työlästä se jos on paljon tiskiä. Motivaationi astioiden pesemiseen on m-a-t-a-l-a. Ton jälkeen rupesin siivoamaan vessaa ja eteistä. Vein roskat ja biojätteen, noudin pyykit ja siistin vähä mun huonetta. Ja nyt oon vapaa kaikesta puuhasta! huhhuh.

Mun päätä särkee:( Voisin ottaa buranan ja nukkua? Emmäätiiä. jaksankoXD
Mut mitä te toivotte joululahjaks? Laittakaapa mulle inboxiin viestii ja TELL ME ;)

Heippa! <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti