lauantai 1. joulukuuta 2012

Lapsuuden postaus

Tänää muistelin mun siskojen kaa meijän lapsuutta. Se oli jotain niin ihanaa aikaa kyllä:)
Vitsit ollaan tehty noloja ja hauskoja juttuja! Naurattaa vieläki mitä kaikkee ollaan keksitty!
Voisin muuten kertoo pari juttua joita muisteltiin;) kohta kerron.
Tykkään sotkee, muta ja lätäköt on parhaita! Pienenä sotkin kokoajan!
Tykkään nauraa ja hehkua energiaa! Siks oon joskus hieman, miten tän nyt sanois...hyperaktiivinenlapsi?
EntiiäXD Mutta oikeesti lapsuus on parasta! Sitten kun saan omia lapsia ja oon naimisissa nii vitsi mun lapset saa luvan sotkea itteensä ja riehua mudassa ja kaikkee nii paljo ku tahtoo! Koska, mun vanhemmat aina haki mut pois niistä mutalammikoisa yms. Lasten kuuluu saada olla oikein kunnon sottapyttyjä! Mut nyt voin kertoo pari lapsuudenmuistoa:)

1. Tykkäsin piirtää tosi paljon. Mulla oli tosi paljon erivärisiä värikyniä ja kaikkii askartelujuttuja. Rakastin muovailuvahaa ja värejä. Päätin sit yks kaunis päivä piirtää vähän isommalle alustalle, koska mun suunnittelema taideteos ei olis mahtunu millekkää paperille. Piirsin siis keittiön lattian täyteen vaikka mitä hienouksia ja nykyään lattialla on laminaatit, peittämässä niitä mun hienouksia;) Joku kaunis päivä voisin repiä laminaatit irti ja ihastella mun teoksia, ah.

2. Meijän nukkumaanmenoaika oli aina joskus 8-9 aikoihin viikonloppuisin ja meijän vanhemmat laitto meijät nukkumaan meijän parvisänkyyn ja rukoili iltarukouksen, anto pusut ja meni olohuoneeseen kattomaan elokuvaa. Meijän olohuone oli meijän lastenhuoneen vieressä ja meijän vanhemmat jätti aina meijän oven auki koska muuten olis ollu liian pimeetä ja ei oltais uskallettu olla siellä. Kun ne katto siellä olohuoneessa elokuvaa nii se videokuva heijastu olohuoneen ikkunoihin ja me siskojen kaa käperryttiin pieneen kasaan parvisängyn nurkkaan sellaseen kohtaan mistä nähtiin ne heijastukset ja sitten me katottiin niitä elokuvia kans ja oltii nii pahiksia ja seuraavana päivänä niin väsyneitäXD

3. Yöllä aina joskus kun Emilia nukku nii mä keksin Nellille tarinoita ja kerroin niitä sille jopa monta tuntia. Muodostin mun sormista "dinosauruksia" ja "ihmisiä" ja kaikkee mahollista, ihanaa ku on sellane asia kuin MIELIKUVITUS<3 Luin Nellille joskus kans jotai Hannah Montana kirjoja ja voi että ku oli mukavata!

Tykkään kuulla toistenki ihmisten lapsuudentarinoita, nii mulle voi laittaa viestii ja kertoo kaikkii juttuja!
Täs oli vaa pari hyvää muistoo jota nyt jaoin teille;) Lapsuus on parasta! Hyvää yötä kaikille, rupeen nyt kattomaan jotain ohjelmaa ja sit meen nukkumaan:)
Huomenna on Joulunäytöksen Tanssien läpimenot ja oon innoissani, koska se on nii kivaa!!

HYVÄÄ YÖTÄ <3

2 kommenttia:

  1. IHANA POSTAUS ♥ toi kakkonen oli hauska :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. HAHA JEEJEE♥ ♥ hahaha joo hupsuja ollaan oltu:------------D

      Poista