torstai 13. joulukuuta 2012

Maailmanparastorstai






Nyt on torstai. Maailmanparas torstai! Mulla alkaa koulu vasta puol yheltä ni nukuin tosi hyvin ja on ollu hurjan rentsi aamu ja oon tehny kaikkee.
Nappasin mun siskon Nellin muotilasit sen huoneesta ja testailin niitä ja pohdin et jospa mäki ostaisin sellaset kuvausjutskia varten, en yleiskäyttöön, mut en tiiä vielä..sopikoha noi ees mulle? Täytyy kattoo..
Koulun jälkee mä luen ahkerasti matikkaa ja sit lähen varustamoon. Tän vuoden vika varustamo:( Ni siellä on Christmas party!<3 :D jee.
Ens viikolla koe-viikko!! Haluan päästä läpi kaikista kokeista mitä mulla on. Varsinki matikan kokeesta joka on onneks jo huomenna ni saan sen heti pois alta:)
Mun pitäis varmaa mennä syömään aamupalaa ja sit tekee joitaki lähtöjuttuja ja sit juoksen myöhässä bussipysäkille!

(toi on nii söpö biisi!<33)

 heips!<3 kivaa päivää teille kaaaaaaaaaaaaikille.

2 kommenttia: