maanantai 10. joulukuuta 2012

Miniskidipoztauz





Väsyttää. Oon ylpee ittestäni, koska nukuin viime yönä 8 tuntii ! En oo nukkunu nii pitkää varmaa kuukauteen :oo
Koulupäivä meni ihan kivasti aika lyhyeltä tuntu. Kohta alkaa treenit ja sit tuun kotiin kirjottamaan enkun esseetä loppuun ja meen suihkuu. Sit oikeesti meen heti nukkumaan et saan ens yön nukuttua hyvin, koska tiistai-ke välisenä yönä meen kattomaa kaveriporukalla Hobitin!Jeeee!! Seuraava koulupäivä tulee sit olemaan täyttä tuskaa!!! hehheh.
Eilen olin jouluostoksilla mun kahen ihanan siskon ja meijän kaveriperheen tyttökatraksen kaa, saatiin kai ostettuu KAIKKI lahjat? I hope so..
Mulla on kylmä:/ jag tycker inte!!
Mulla on facebookissa stalkkeri....akward.
Tykkään hirveesti yhistellä ruosteenväirisiä vaatekappaleita farkkujutskiin! nam<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti