perjantai 11. tammikuuta 2013

90min.pakkasessa + kerron mun ja millan keskusteluista





Oon tällä hetkellä nii ilone! (: Tänää oli varkit ja siellä oli huippua, sain viettää aikaa Jumalan kanssa ja olla tuttujen ihmisten kanssa ja jutella ja syyä ja ylistää ja rukoilla ja kuunnella ja kaikkee<3 Varkkien jälkeen päätettiin millan kaa kävellä kotiin ja muut kamut meni autolla:P meijän kävelyretki veny puolesta tunnista 90minuuttiin!! Meillä oli nii paljo asiaa toisillemme ja purettii ajatuksia ja mielipteitä kaikesta ...varsinki miesasioista! Voin tässä kertookki mistä kaikesta juteltii..mut en mainitse ihmisten nimiä enkä mitää mikä viittais tiettyihi ihmisiin, koska sit ois akward :D Mut siis keskustelu pyöri miesasioiden ympärillä ja sit välillä harhailtiin muissa aiheissa;)

 Mutta puhuttiin siis siitä, kuinka voi luoda toiselle ihmiselle ihanan kokemuksen netissä, sellasen joka lämmittää sydäntä:D eli meijän mielestä voi osottaa kaverillista rakkautta kaveriin netissä kommentoimalla jotakin kivaa esim. toisen facebook-kuvaan tai kirjottaa jotain seinälle, ilman että heti
luulee et on kiinnostunu sillei siitä ja nii ja nii edelleeXD mulle tulee ainaki ihana olo siitä, kuinka ihmiset osaa kommentoida ihania asioita ja kirjottaa mulle kivoja juttuja seinälle ja kaikkee! oikeesti se on ihanaa koska sillai huomaa että toinen välittää oikeesti(: kaverina siis. jos kyseinen ihminen ei ehkä livenä uskaltaisi sanoa samoja asioita mitä netin kautta(: mut nyt ei tarkoteta vaan sitä, et poikien pitäis kommentoida tyttöjen kuviin ja kirjottaa kivoja juttuja vaan toisinki päin! musta tuntuis ainaki iha normaalilta jos kuviin ja seinälle kirjottais tytöt ja pojat ja ilman et kaikki rupee heti olettamaa et " toi tykkää tosta ja toi tosta" vrt. suomalaisia nuoria ulkomaalaisiin nuoriin, nii hävetkää suomen nuoret! XD mutta on niitä harvoja, jotka osaa tän homman;) good work!<3 :D Me ainaki millan kaa tykätään tehä toiset ilosiks:)livenä ja netissä<3

Sit me puhuttiin meijän unelmien miehistä:DD tällä hetkellä me ei oikei tiietä et kestä tykätään ja tykätäänkö me vai ei ja miks ja mitä ja häh ja täh ja mm sillaiXD mut mun miehellä saa luvan olla ruskeet silmät ja sen pitää olla mua pidempi, ees vähän! tykätään unelmoida kaikesta! sit kuviteltii meijä eri kavereita pareina ja jotkut kuulosti hurjan hyviltä ja joillekki revettii niiii pahastiXD

Puhuttiin siitä, kuinka ois paljon helpompaa jos poika on ihastunu tyttöön, et se kertois sille heti, koska näin naisen näkökulmasta, jos joku kertois mulle et se tykkäis musta ni osaisin käsitellä asian oikeella tavalla ja puhua asioista ja selvittää juttuja ja keroo tunnenko siitä samalla tavalla vai enkö ja rukoilla ja kaikkeeeeee:))) ja onhan se imartelevaa jos poika sanoo tykkäävänsä, ni sit tyttö tuntee olonsa hyväksytyks tai sillai, mut tottakai pojatki varmaan haluais et tytöt tekis alotteet, mut jos sitä kunnolla miettii, ni ehkä pojat on jopa hyväksyny tän niiden "aseman" et ne tekee alotteen ja sillai...i don't know, mut se tuntuis hurjan paljon helpommalta:)mm<3

Me haluttais millan kaa seurustella ennen ku täytetään 18, mut ei sitä tiiä minne Jumala johtaa ja millon se oikee tulee....:P en vaa jaksais ootttaa millää! :DDDD<3

elämä on. Mutta oli ihanaa vaa jutella millan kaa ja kerroin mua vaivaavista jutuista ja puhuttii paaaaaaaaaaaaaaljon! Toivon, että jokaisella teistä ois ainaki joku läheinen kaveri, jolle voisitte kertoo kaiken! tälläset kaverit on nii suuri tuki ja huippu elämänosa-alueXXDXDD<333

Love you milla!<33 xoxo

Kivaa yötä kaikille ja omat mielipiteet näistä jutuista on tervetulleita!(;

4 kommenttia:

  1. kylhän se et poika tekis alotteen tuntuis ainaki tytöstä helpommalta mut samal taval toimii myös toisin päin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ootko poika vai tyttö? :D:D:D
      mutnii, oon samaa mieltä! hankalaa kummaltaki taholtaXD
      mulle on kyllä jotkut pojat sanonu et mielummi ne tekee alotteen:DD

      Poista
  2. toi et haluutte seurustella ennen ku täytätte 18 on mun mielestä vähän outoo, koska mulle on ainaki ihan sama millon tulee poika/mies joka vie mun jalat alta. Koska haluaisin elämältä yhden kestävän parisuhteen. En monta eri miestä silloin tällöin. Jos nyt ymmärsit mitä tarkotin... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niinnii siis oon ihan samaa mieltä, mutta toiveena on, että se oikee tulis jo ennen kun täytetään 18! :D ja kirjotin tohon muutenki myös, et ei sitä tiiä minne Jumala johtaa ja millon se oikee tulee:P

      Poista