perjantai 11. tammikuuta 2013

all about ME.......in outfits



 Olin ala-asteella ja suurimman osan ylä-asteesta tosi poikamainen. Ostin miestenosastolta isoja t-paitoja ja harrastin streettiä. Olin tosi cool. Kuuntelin räppiä ja kaikki kouluesitelmät kerto streetistä. Lökötin housuja ja pidin kollareita koulussa. Nykyään all of that has changed;) Musta kollarit kuuluu treeneihin ja koe-viikolle, kun ei jaksa panostaa vaatteisiin. Kuuntelen kylä vielä räppiä, mut sen lisäks kaikenlaista musaa paitsi rokkia, metallia yms. Radiohitit on best. Tykkään kyllä vielä isoista t- paidoista ja pidänki niitä kesällä sortsien kera. Koulussa en pidä kyllä mitään hameita, koska en vaa osaa...ja tykkään housuista;) 


Oon puoliks amerikkalainen as you all know ja pukeutuisin varmaan tällei jos asuisin vieläki amerikassa. Floridassa nuoret pukeutuu MUN MIELESTÄ aikalailla tällei. Isot t-paidat, lyhyet sortsit, paljon rannekoruja ja aurinkolasit;) Sellane rento outfit! Tykkään pukeutua näin ja rakastan kesää yli kaiken!
btw. toi on äitin paitaXD koska mun isot t-paidat on pesussa:p
Joskus sit taas usaan.....somedayyyy</3
Mut ens kesänä UNKARI ja SAKSA!<3 oon niiiiiii innoissani!!


tää on tälläne mun "i wear this at school"- outift tollai vähä niinku usan väreilläXD tykkään punasesta. Se taitaa vieläki olla mun lempi väri..:P en oo varma, koska tykkään vihreestäki...
Tykkään taittaa housuissa lahkeet ja varsinki noissa housuissa ku se taitos on tummempaa sinistä:) ja toi on iskän villapaita jossa lukee BOSS ja se on musta hauska!:)


Tää on asu jota voisin pitää vaikka missä..voisin olla näi koulussa, tai treeneissä, tai kaupungilla iha missä vaaXD noi housut on nii kivat ku ne on löysät ja rennot ja ostin ne saksasta kun olin teenstreetillä ja niissä on tunneside sinneppäi maailmaa<33
Farkkupaita on mun lemppari, koska yhistän sitä tyylii kaikkie vaatteiden kaa:D funfunfun.


Tää kokonaisuus mulla oli tänää ja älkää kattoko noita sukkia, koska en löytäny tänää valkosille sukille toistaa paria ja tuli kiire, ni laitoin mustan sukan sit toiseen jalkaan ja ei niitä näkyny kengistä;)
mut rakastan tota paitaa! milla osti sen mulle joululahjaks ja se on niiiii jättebra!<333 ja toi kaulakoru on emilialta ja nelliltä on my sweet16 ;)
 love it!<3


ja tää on vaa tälläne btw. rakastan noita villahousuleggingsejä!<33 ja tykkään roikottaa niitäXD mm.mm.mm.


It's friday! Rupeen neljältä tekemään ruokaa, joitai kanafileejuttuja vaikka^^ sit siinä 20 vaille 7 lähen varkkeihin ja jeejee siellä on kivaa! (: mua pyydettiin sinne avustajatiimiin, mutta mietin sitä vielä:]
Selvisin muuten tän päivän ruotsintunnistaXD Tein läksyt hyppytunneilla ja ne meni kaikki oikein! tein ne google kääntäjän kaa ja ihmejakumma i did it!<3
Parasta viikonloppuu teille!<3

2 kommenttia:

  1. ihania vaatteita kaikki!! mut mun lemppariasu on ehdottomasti toi kukkapöksy-farkkupaita-yhdistelmä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kiitti paljo!!!!! hhaha jes samiksii;D

      Poista