keskiviikko 2. tammikuuta 2013

back 2 school




Jep, takasin kouluun!
Tulin äsken kotiin koulusta ja just ja just pysyin siellä hereillä:p mun unirytmi on niin sekasin että en saanu viime yönä ollenkaa nukuttua ja aamulla olin kuitenki jonki aikaa virkee kunnes istuin bussissa ja nukkumatti yritti tulla kyläilemää;) Nyt ku oon taas kotona, nii ei enää väsytäkkää. Rupesin kattomaan sit Millalta lainaamaa telkkarisarjaa (7th Heaven) joka on maailman paras!:D

Eilen yöllä mulle kävi vähä sellane pelottava juttu. Sellane yliluonnollinen tapahtumajuttu, josta en kuitenkaa tässä tuu kertomaan ku tulis liian pitkää tekstiä:p Saatan tehä videopostauksen vielä myöhemmin tänää, mut kattoo sit, ku mun pitää tänää tehä ruokaki ja siivota vessa ja käytävä...ygh.

Mulla on huomenna myöhempi aamu, ni ehkä saan nukuttua ens yönä paremmin:) sit on perjantai ja taas viikonloppu jollonka voin nukkua pitkäääääääääääääääääääääään<3333333

Ilmottaudun TeenStreetille varmaan lähiaikoina, toivottavasti jo tänää, jos iskä antaa luvan:pp Ootan sitä niin innolla, että pääsen Millan kaa kahestaa taas seikkailemaan sinne maailman parhaimpaan paikkaan, jossa Jumala on number1 ja jossa on ihania ihmisiä ja meijän rakkaita kavereita JOITA EI OLLA NÄHTY 2 VUOTEEN!:oo k-a-m-a-l-a-a! Mut ihanaaa että päästään taas sinne näkemään niitä ja kokemaan kaikkee hienoo ja kehittämään meijän Jumalasuhdetta ja oppimaan uusia juttuja ja ah, en jaksa oottaa! Sinne siis kesällä 4000 muun nuoren keskelle:P Ja sit vieläpä unkariinki kesäkuussa ja sit on kesätöitä ja huhhuh tulee olemaa mieletön loma!

Joo...miks puhun kesälomasta. Nyt on vasta tammikuu. en sais ruveta innostumaa vielä, koska sit meen iha hulluksXDD nyt keskityn tähän päivään, tähän hetkeen,tähän ruokaan(syön muroja) ja..nii:D

Jatkan nyt ton sarjan kattomista, ni kivaa loppupäivää teille ja tsempatkaa nyt keväällä ni sit pääsette kesälomalle rentoutumaa<33

Moikkamoi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti