tiistai 15. tammikuuta 2013

HAASTE! 

Mut haastettiin tälläseen;säännöt:

Kerro 11 asiaa itsestäsi
-Vastaa haastajan 11 kysymykseen

-Keksi 11 uutta kysymystä

-Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa

-Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät


11. asiaa itsestäni 

1. Tykkään herätä virkeenä ja aikaisin, koska tykkään kattoo auringonnousua(kyse on siis kesäaamuista)
2.  Rakastan enkuks puhumista
3. Tykkään matkustaa
4. Tutustun helposti uusiin ihmisiin, varsinkin ulkomaalaisiin
5. Mulla on paras kaveri, Milla.
6. Rakastan kaikkia mun kavereita ja tykkään viettää niiden kaa mahdollisimman paljon aikaa ja olla eri tyyppien kaa eri tilanteissa ja et on omia inside juttuja kaikkien kaa;)
7. Vihaan riitoja! Oon yleensä se joka alentuu riitatilanteissa, koska ei halua että riita jatkuu. 
8. Loukkaannun helposti, koska mua syrjittiin ala- asteella ja kaikki kommentit satuttaa (muistakaa se, kun kommentoitte mun postauksiin)
9. Tykkään syyä, en jaksa koskaan tehä ruokaa, mut teen silti
10. Oon lukiossa ja Lyseo on #besthighschoolever#
11. Rakastan Jumalaa yli kaiken!<3

Haastajani kysymykset:

1. Kevät, kesä, syksy vai talvi? miksi?
- Ehdottomasti kesä! Rusketun tosi helposti, rakastan kesävaatteita ja tyylejä, tykkään ottaa aurinkoa, käydä rannalla, pyöräillä, olla ulkona kavereiden kaa, pelata futista ym. sellasta:)

2. Paras ystävä?
- No sen te jo tiiätteki, mut mun bpkf Milla<33

3. Tärkeintä sinulle?
- Jumala, seurakunta, Milla, kaverit, perhe, enkku, tanssi, ilo:)

4. Kännykkäsi merkki?
- nokia

5. Perhe vai ystävät?
- no perhe kaippa, mut Milla on aikalailla tasoissaXD

6. Kännykkä vai iPod?
- kännykkä, koska siihenki voi ladata musiikkii

7. Housut vai hame?
-housut

8. Lempi ruoka?
- kaikki äitin tekemät ruuat, KOSKA MEIJÄN ÄITI TEKEE KAIKKIEN TEIJÄN ÄITIEN RUUAT;)

9. Oma ihanne pituus?
- tää nykyine:] en tahtois olla yhtään pidempi, mut en haluis olla metrin pitunenkaa:) ja joskus oon vihannu mun pituutta, koska sillon pojat oli mua lyhyempiä, mut nykyää ei haittaa yhtää, koska pojat kasvaa mun ohi:)

10. Mistä asioista tulet iloiseksi?
- hahah niitä on nii paljon, koska oon nii ilonen ihminen nii en jaksa sit luetella kaikkii, mut ainaki Jumala, perhe, kaverit, Milla, shoppailu, ylistäminen, jutteleminen, nauraminen, syvälliset keskustelut yms.

11. Surulliseksi?
- riidat, sellaset tilanteet, jossa joku ihastuu muhun mut joudun torjumaan sen:/ stressi---eli ruotsintunnit ja opettaja!;D jaaaaaa jos joku mummo meinaa liukastua kadulla!+ nuorten juominen:p tai no, ei se mua surulliseks tee..petyn vaa.


-----------tähän alas mun kuuluis vielä laittaa mun omat kysymykset niille toisille bloggareille, mutta mulla ei oo nyt aikaa tehä niitä, ni nauttikaa nyt vaa näistä mun vastauksista;)-----------





2 kommenttia:

  1. siis ootsä -97 mut käyt silti lukioo?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeps :) oon syntyny niin alkuvuodesta, et mun porukat päätti laittaa mut -96 kaa epulle^^

      Poista