sunnuntai 6. tammikuuta 2013

My sweet16 !

Mountain dewssa on suklaapala.sille ei tapahtunu mitää kemiallista reaktiota:(



amerikan dippi on paras dippi!








MY SWEET 16<333 booojaaaaaaa!

Herkkujen, korujen ja vieraiden kera tää viikonloppu on ollu vallan mainio! Sain ihania lahjoja perheeltä ja amerikkalaista mutakakkua<3 oon nyt virallisesti 16 koska synnyin 10 aamulla. Oon jo iha mummoXD
Niinku Milla mulle facebookissa sano, että nyt voin seurustella aikuisten miesten kanssa, ni tuota suuntaan tonne lappiin, koska siellä on kuulemma hirvimetsästäjiä, sellasia kunnon karvaköriläitä---->im on my way
okei.yäkXD

Teen teille tänää videopostauksen sit ku oon tullu tanssikoulun opettajien palaverista(:
Sit voin taas säätää siinä videolla jotain omaa:D

Hei ja nyt mun synttäreiden kunniaks teijän täytyy nauttia tästä päivästä!!! Ja älkää juoko tänää vaa olkaa selvinpäi ja pitäkää oikeella tavalla hauskaa! Nyt on sunnuntai ja ottakaa tästä päivästä ilo irti, että jaksatta huomenna taas palata kouluun! :) Mulla on onneks myöhäsempi aamu, ni saan ens yönä kunnolla nukuttua<3 Huomenna alkaa kans ekat treenit tän vuoden puolella<3 jaksankoha mä tehä mitää nyt joulun jälke..herkkuja on tullu syötyö sen verra, ettäää.....XD

Joo, nähkäämme myöhemmin tänää videopostauksen parissa;) meen suihkuun---> moimoi ihanat! <3 love you.

+ vietin pe-la mun synttäreitä millan kaa<33 oli hurrjanhurrjanhurrjan mahtawaaaaa!!!

6 kommenttia:

  1. Ihanaa synttäriä muru!! <3 hei sullaha on nyt sama kamera ku mulla ni voin sit opastaa sua sen käytössä;)) KOSKA TUUN PIAN SINNE. mut hei kuvaaksää automaatilla + salama? Kannattaa käyttää ihan peruskuvissa sitä urheilu, tai sit sitä jossa on se kohdistusvalo muttei salamaa (Siis se pyöree jossa on samala sisällä) ni niillä tulee ihan hyvii peruskuvia:) Muttaa skypeen pian joskus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minnuliiii, kiitos ihanuus<3333 ai on? kivaa:D:D joo voit;)) JEEE NIIN TUUT!!!!!!! sillä joskus, mut yleensä muotokuvalla ta isillä urheilulla :D nii tuleee ja järkkäri on kyl nii ihana<3 :)))
      joooo pianpian!!

      Poista
  2. HEi, kirjotat sun blogissa tosi asiaa! oon niin samaa mieltä sun kanssa! Jeesus on number 1#!!

    Haluaisn tietää ku sulla on niin hyviä suuntaan antavia postauksia, esim toi alkoholi ja nuoret ja tupakka ja nuoret. joten voisitko tehä postauksen homoseksuaaleista, että mitä mieltä oot niistä? ois tosi kiinnostavaa kuulla sun ajtuksia. Jumalahan on homoja vastaan, oot sää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes huippuu! hei kiva kuulla et ne on ees kiinnostavia XD
      nojoo voinhan mä jonkunlaisen postauksen niistä tehä, mut en oo kyl oikeestaa paremmin perehtyny homouteen, ni siitä ei välttämättä tuu mitenkää hirveen pitkää kuitenkaa:) mut omat mielipiteeni voin kyllä ílmaista:) Nojaa en mää oo niitä vastaan, siis ihmisinä, ne on ihan samanlaisia ku me muutki, mut en oo vaan samaa mieltä siitä, et ne on kiinnostunu samaa sukupuolta omaavista ihmisistä:) huipputyyppejä ne on varmasti! mut kirjotan tarkemmin postaukseen siitä:)

      Poista
  3. Hei mul on ollu toi sama Garnier -paketti ja se on tosi hyvä! Ja tuoksuki ihan hyvä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jes rupeen kohta availemaa tota pakettii ja testailemaa! :)

      Poista