keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Just realized..it seriously is winter.










video
Ärsyttävää, tulin kotiin hyppytunneiks ja tein ruotsin läksyt ja söin lounaan sit just ku olin lähössä takas kouluu, nii pippuri pissaa laminaatille ja mun piti jäädä siivoomaan sitä;(
Myöhästyin sit bussista ja seuraava bussi ei tullu seuraavaan 20min ja oisin sit ollu koululla vasta tasalta tai 5 yli 1 ja sit en ois enää ees ehtiny tunnille, ku se loppuu jo 10 yli yks...:// pippuri pissaa nykyää kaikkialle....sillä on se munuaisvajaatoimintasairausjuttu:/ mun vauva </3

Jäin sit kotiin ja siivosin mun huoneen. Sit katon nyt vaa telkkaria. Ainii ja kävin hyppimässä lumessa, koska en keksiny mitää jännää puuhaa.XD ehheh. Laitoin iskän ulkohousut jalkaa ja ne oli ISOT xDDDD

Mulla alkaa treenit joskus 4??? ni nyt vaa hengaan:] kivaa! Otin kuvia, muokkasin...hassusti ja kuvasin mun lumessapyöriskelyt...ja kelasin ne;);)))


2 kommenttia:

  1. vaikutat hurjan hauskalta ihmiseltä:)
    oot kaunis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah kiva kuulla, kiitti!:::::D
      kiitti<3

      Poista