maanantai 7. tammikuuta 2013

Laitoitte mulle viestii ja teillä oli aika paljo kysymyksiä eri jutuista, mun elämästä yms. ni aattelin tehä tälläsen "Kysymykset & Vastaukset"- postauksen:D enjoy!

1. Miks oot aina niin ilone?
     - hmmm...miks oon aina ilone:D aika paha, ku mä voisin vastata tohon vaikka miten! Mut, nojaaa mulla on Taivaan Iskä joka rakastaa mua ihan sikana! Sit mulla on ihana perhe jonka kaa voin pitää hauskaa ja tiiän et mut hyväksytään(: Ja mulla on Milla<3 ja muitaki NIIN PARHAITA JA IHANIA JA MAINIOITA kavereita!!<333333 sit oon kiitollinen hurjan monista muistaki asioista^^ ja totaa..mielummin oon positiivinen ku negatiivinen:P Mun elämä on täynnä niin kivoja juttuja! Ihana seurakunta, perhe, kaverit, tanssi, Jumala, skype, facebook, TEENSTREET, Kipari! ah kaikkee ihanaa<3 :)

2. Millon viimeks olit surulline?
    - no tuotaaa, joskus viime viikolla...koska tapahtu kaikkee tyhmää:/

3. Mitä mieltä oot homoudesta? Ootko homoja vastaan?
    - ite en tunne yhtäkään homoa, tai sit tunnen mut en tiiä et ne on homoja? mutta sanon vaan sen, että ne on varmasti hurjan ihania ihmisiä ja Jumala rakastaa niitäki aivan valtavasti! Jos tutustuisin johonki joka olis homo, ni ei mua haittais, koska se on sen oma päätös ja asia ja oma elämä ja sillai:) mut se voi kuitenki olla tosi hyvä kaveri! Oon kuitenki sitä mieltä, että Jumala loi miehen rakastamaan naista ja naisen rakastamaan miestä:) Niinhän Raamatussakin lukee ja Jumala haluaa niin. Kuulin jostain, että homot voi kuitenkin päästä taivaaseen, jos ne uskoo siihen, että Jeesus kuoli niiden syntien puolesta ristillä ja että Jumala on olemassa ja rakastaa niitä ja nii. Homo voi olla siis mun mielestä uskossa, mut se tekee silti tietoisesti syntiä, olemalla homo. Kuulostan nyt hirveen ilkeeltä:p mutta meistä jokainen tekee syntiä! Joskus tietoisesti joskus ei:) Mutta  
jos sulla on kaveri joka on homo, ni emmää sitä oo tässä mollaamassa tai mitään, koska munki mielestä ne on kuitenki ihan tavallisia ihmisiä!(: joo tästä tuli kyl hurjan pitkä, sori<3

4. Mikä on sun lempi ruoka?
     - tykkään roskaruuastaXD mut se ei oo kunnollista ruokaa, ni mun lempi kunnollinen ruoka on joko mun isoäidin tekemä lihapullajauhelihakastike+perunat, tai mun isosiskon tekemä makaroonilaatikko..eiku ei.. äitin tekemä hamburger stew on ihanaa<33 ja sen tekemät encheladesit on parhaita! Ruoka on kyl nii best:D jos ei lihoo;)

5. Mitä teet mieluiten vapaa-ajallas?
     - oon kavereiden kaa<33333 yleensä mun jyväskylässä asuvien kiparikamujen (milla,miranda,juho,pyry,marianne) kaa, mut sitäkin enemmän Millan kaa:)))) ja aika usein tulee toisissaki kaupungeissa asuvat kaverit tänne meilleppäi;)jee<33 ja tykkään skypetellä paljon! Ja valokuvata ja editoida! Tykkään myös shoppailla, mut eniten jutella ihmisten kaa!! Ja viettää aikaa Jumalan kaa<3



6. Mitä positiivisia asioita sulle on sanottu? Tai sellaisia mitkä on jääny sun mieleen?
      - niitä on aika paljon!! mut voin luetella joitaki..

           ~ "oot nii täynnä energiaa, että iha itteenki tarttuu"
           ~" pissasin houssuun ku nauratit mua nii paljon!"
           ~" pysy just tollasena, oot niin aito"
           ~" loistat Jumalan rakkautta kata, itkin kun tanssit"

       - joo, tässä oli pari mitkä mulle on jääny mieleen ja mulle tulee oikeesti nii hyvä mieli ku kuulen kaikkee kivaa:D noi kaks viimestä on rohkassu mua ihan sikana! Ihmiset on nii parhaita!<3 Huonojaki juttuja voisin listata, mut en..ne vaa masentaa! ja masennus on perseestä:P

7. Mikä on sun paras muisto siitä kun asuit Floridassa?
      - no huhhuh:D pahan laitoit! no paras muisto... ehkä mieleenpainuvin muisto on se kun jouduttiin lähtemään pari kertaa perheen kaa evakkoon hurrikaanien takia:D mut paras muisto..ehkä se vuoden koulukokemus ja sit ku pelasin Emilian kaa sellasessa joukkueessa jossa oli meijän kahen lisäks pelkkiä poikia:D voitettiin melkeimpä aina ottelut ja sain pokaaleja 2 ja se oli kivaa kyl se!<3

8. Kuinka kauan Milla ja sä ootte ollu parhaita kavereita?
      - öö apuaXD me tutustuttiin kunnolla joskus 2007 tai 2008, ni oltiin parhaita kavereita joskus ööö en oo sit todellakaa varma, mut joskus 2009? eli nyt joku 5 vuotta jos tää 2013 lasketaan mukaan;D

9. Paras piirre miehessä? Entä Millassa?
     - niitä on nii monta!!!!!!!!!:D mut okei ehkä hyvä huumorintaju ja kuuntelukyky? ja sit et se tietää mistä tyttö tykkää:P
     - Millassa on nii monta ihanaa piirrettä! Mutta parasta Millassa on se, että sillä on samanlainen huumorintaju kun mulla ja et se on itsenäinen ja suorapuheinen ja nii ihana ihminen joka tukee kaikessa ja joka puhuu paljon ja se on kivaa ja on valmis uusiin seikkailuihin ja kaikkee oikeestiXD!<3

10. Voisitko lisätä sellaisia niin sanottuja " kunnon tilannekuvia" tänne blogiin?
     - voin, lisään ne mitä löydän, nii tähän alas. :))






tossa noi:P ei löytyny hirveesti, koska suurin osa kuvista on vanhalla koneella:/

Ja tossa oli vika kysymyski :) toivottavasti tykkäsitte mun vastauksistaXD Ja tykkään vastata kysymyksiin, nii lähettäkää lisää!!!<33

Mut hyvää yötä, en postaa enempää:)
Love you!<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti