torstai 3. tammikuuta 2013

Videopostaus! pitkästä aikaa(:


video

Nonni, nyt tuli tää videopostaus jota pyysitte(:
                                          En selitä täs mitään järkevää tai kiinnostavaa, sori</3
Mut heti ku mun elämässä tapahtuu jotai huippua, ni voin tehä sit kunnon postauksen videolla;)
Mun synttärit on nyt viikonloppuna ja täytän 16!! sweetsixteen<333 Ja ehkä sillon teen videopostauksen, ku koko viikonloppu on synttärijutskia täynnäXD Mut joo, tälle videolle saa nauraa nii paljo ku huvittaa, koska tässä ei oo järkee,hahahah koittakaa kestää mua, koska oon iha sekavaXD Mut njaa, jotkut ehkä tykkää sekavista videopostauksista? Toivottavasti sä tykkäät.

Mua väsyttää ja huomenna on semi pitkä päivä, mut onneks vaan yks ruotsin tunti ja uuhlalaaa sillon on siis perjantai ja se tarkottaa et viikonloppu alkaa ja jeee! <3 lisää lepoa ja unirytmin normalisointia.

Voisin muute joskus tehä videopostauksen enkuks? Laittakaa mulle inboksiin viestii tai kommentoikaa tähä et mitä mieltä te ootte:D tekisinkö vai enkö...hmm.

Huomenna saan muuten jäätelöö!!!!!!!! Jäätelö on parempaa ku karkki, mut en tiiä onks se parempaa ku suklaa..nojaa on olemassa sitä suklaajätskiiki,nii...joo nyt " kata oo hiljaa".

joo, hauskaa loppuiltaa tai päivää siis teille ihanat lukijani!<3

p.s.
 pippuri pissas mun lattialle ja koululaukun päälle.ihanaaa-.-

Sori tää laatu!! En huomannu et toi kamera ei tarkentanu tota videokuvaa!:((

8 kommenttia:

  1. kata oot nii hassu!<33

    VastaaPoista
  2. Ootko -97 siis jos täytät 16? Sun äänes on matalampi mitä oisin olettanu tän blogin perusteella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo oon -97 :)
      hahaah ai on? vähä hassuaXD

      Poista
  3. joo tee enkuks joskus! ja en tajuu miten joku voi vihata sitä Arjaa musta se on ehkä paras opettaja ikinä :D hullun kiltti ja hassu<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei, teen!..sit ku jaksanXD
      ahaha, en mä sitä vihaa..enemänki pelkään sitä, koska en osaa ruotsia eli oon heikko sen top-lajissa ni se tykkää kiusata :D
      ahhahaha :D

      Poista
  4. joo teeee enkuks videopostaus, ois kivaa:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo, niin teen :D
      sit ku muistan ja on aikaa;)

      Poista