lauantai 2. helmikuuta 2013

aikamoinen lauantai.




Good Morning!...eiku?

Tänää heräsin 8 siivoomaan mun huonetta, vessaa, eteistä ja porukoiden makkaria, siinä tiedossa että meillä ois tanssiharjoitukset 10ltä, sitten harkat peruttiin, koska ope oli kipee:D mut hyvä et siivosin nii aikasin, nii olin valmis ennen 12 ^^ koko päivä vielä edessä;)

loppujenlopuks en oo tänää ton jälkeen tehny yhtään mitään!!! oon datannu ja kattonu telkkaria, syöny ja maannu sohvalla nii et pippuri on mun vatsan päällä varmaa 2tuntii, tekemättä mitään:D Mua väsyttää ihan sikana, mut en oikei haluis nukkua nyt päivällä, koska sit en saa unta ens yönä:P

Tänää on ollu tälläne meikitön päivä^^ Oon kuunnellu kans paaaaaalllljon musiikkia ja ladannu hyvii biisejä mun iPodiin:) arvatkaa muuten mitä! Ku siis, on tosi yleistä, että tytöt meikkaa ja kaikkee, koska ne näkee ittessää kaikki huonoimmat kohat ja sillai, nii nykyää tällai pikkuhiljaa oon hyväksymässä mun meikittömän lookinki ! ja oon tosi ylpee ittestäni, et tää mun ajatusmaailma alkaa muuttua järkevämmäks! Ois kyl joskus nii kiva nähä itteni toisten ihmisten silmissä:) luulenpa, että kaikki naiset toivoo samaa:D 

Ihanaa istua mun puhtaassa huoneessa ja vaan olla. Pippuriki viihtyy;) onneks nyt on vasta lauantai, koska en mitenkää jaksais ees ajatellakkaa koulua!! ens viikolla mulla on ruotsin koe ja hammaslääkäri jossai vitsi kuokkalan hammashoitolassa, eikä mulla oo mitäääääääääään hajua siitä, että missä se on!!:ooo
Mut sit perjantaina on Emilian Wanhat joita meen kattomaan ja oon kyl nii innoissani! Ku siellä näkee samalla muitaki tuttuja ja aaah kaikilla on mekot ja puvut ja uuuh kivaa! + sopiva kuorrute tähän herkkuun on se, ettäääää pääsen koulusta pois;D;DDDD vieläpä ruottintunneilta;) ehhehheh!

ISKÄ OSTI MUN LENTOLIPUT UNKARIIN !!!!!!!!!!!!!! HALLELUJA oon niiii innoissani!! enää 4 kuukautta, nii lähetää vetää täältä;) ja ja ja aaah pääsen kuvailemaan unkariin ja shoppailemaan ja viettämään aikaa ihanien ihmisten kanssa! ;))) ja meen siis yksin millan perheen kaa sinne, että mun kotijengi ei oo tulos;D ähähähää!<33 

MÄÄ NIIN TARTTEN KESÄTYÖPAIKAN! ollaan millan kaa haettu vaikka minne! Ja okei, unkariin mulla on käyttörahaa jonki verran, mutta sit jos me mennään sit vielä perheen kaa floridaan ja sit ois vielä se teenstreet saksassa.....:D I NEED MONEY! oon hakenu yli 10 paikkaaan oikeesti ja hirvee stressi kyl siitä, et saanko kuitenkaan töitä:( 

Kaipaisinki vähä rukousta tän asian puolesta:)

ootte ihania!<3





10 kommenttia:

  1. kata oot niin luonnon kaunis <3

    VastaaPoista
  2. oot kyllä niin kaunis ilman meikkiä ja noi sun hiukset ah<3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos kiitos!<3 jaaa...mun hiuksetXD

      Poista
  3. Oikeesti kata oon nii kade sulle ku oot nii nätti:) ja sun silmät <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 oikeesti älä oo kateellinen! Säkin olet kaunis ja upee Jumalan luomus!<3 mut kiitti paljon!!! :)

      Poista
  4. En tunne sua, muuten ku et on ehkä kaks yhteistä kaveria facebookissa, mut sen sijaan aika hassuu, et sulla ja mun iskällä on enemmän yhteisiä kavereita facebookissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahah oookooooo:D ois kiva tietää kuka ootXD

      Poista
  5. Phahaha varmaa nyt poistit sen mun kommentin ja sen koko kuvan :D

    VastaaPoista