maanantai 4. helmikuuta 2013

Am Montag.



Väsyttää. Kello on vartin yli kolme ja mun silmiä kirvelee ku suljen ne. Väsyttää niiii paljo! Ostin energian nostattamiseks yhen suklaalevyn:p nam, mut en jaksa syyä sitä loppuunXD ihme.
Tänää oli iha jees päivä koulus, ku meni aika nopeesti kaikki tunnit:p huomiseks mun pitää kirjottaa espanjan essee ja lukea ruotsin kokeeseen. Onneks mulla on ruotsin koe! Ei oo normituntii sitte ja voin mennä tekemää sitä yksin johonki luokkaan tai jtn.emt vielä:D mut jees silti!
APUAA TAJUSIN JUST ET SYÖN KARKKIA ELI SUKLAATA JA MULLA ON HAMMASLÄÄKÄRI KESKIVIIKKO-AAMUNA! shiiiiiiiii...
nouuuuu!! ei voi mitää:( Mun kameran laturi on hävinny ni joudun käyttämään mun vanhaa kameraa ja tää on ihan perseestä, mut meen joku päivä tällä viikolla latsulle testaamaan jos sen kameran laturi suostuis lataamaan mun kameran akkua, koska mun pitäis päästä ottamaan emiliasta ja wanhoista kuvia! :P mä rukoilen että se laturi latais sen akun! rukouilkaa teki!<3 muy importante hei!
Ootan keskiviikkoa, koska mulla on sillon TOSI lyhyt päivä ja ootan kans torstaita, ku sillon taitaa olla Varustamossa taas se Touching Heaven- ilta ja se oli viimekski nii huippu!<3 Sit ootan perjantaitaki, ku on ne wanhat ja sit viel illalla varkit!:D ja sit, alkaa jälleen viikonloppu! Jos nyt vaan selviäisin huomisesta päivästä, nii sit kaikki on hurjan hyvin. Tiistai on mun hirvein päivä, koska mulla ei oo hyppytunteja ollenkaan ja kaiken lisäks ruotsin kaksoistunti!! mut onneks on se koe...ainii ja mun pitäis kirjottaa ruotsin esseeki:/ mua stressaa! Mut en aatellu stressata kauaa, koska on kivempi olla stressaamatta ja jos ei stressaa ni saa parempia tuloksia..ainaki mun kokemuksella;) Pitää vaa luottaa Jumalaan ja löytää edes jonkin verran aikaa lukea kokeisiin ja tehä kouluprojekteja:D
Tunnin päästä lähen bussilla harkkoihin ja sit tuun kotiin ja dataan ja luen kokeeseen ja teen sen espanjan esseen:) onneks on google kääntäjä<3
Musiikki on btw ihanaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! se piristää mua joka päivä ja saa mut entistä ilosemmaks! Laulujen sanat kohottaa mieltä ja on ilonen fiilis!:) muy bien!
Hei ihanaa päivää kaikille teille ja oon tosi happy, koska mulla on nyt yli 40 lukijaa:) ei se nyt mikää maailman suurin määrä oo, mut mulle se on iso juttu, koska oon jo jonku aikaa kirjotellu tätä blogia ja sillai ja vihdoinki tiiän, et teitä kiinnostaa mun elämä:) tykkään ku kommentoitte nii piristäviä ja sydäntälämmittäviä juttuja mun postauksiin! God bless you !<3 ja hei, jos on kysyttävää ni mulle voi aina laittaa viestiä..VAIKKA MISTÄ! :) moimoi!




I'm tired. it's 15 past three and my eyes hurt when i close them. I'm sooo tired! Ibought a chocolate bar to lift my energy level:p yumm, but im too gfull to finnish itXD shocked.
Today was actually a pretty nice day at school, because all the classes where done in no time, so fast:D I have to write a essee in spanish and study for my swedish test for tomorrow. Thank God i have a swedish test tomorrow! It means i get to be in peace and the teacher won't keep bullying meXD yey, hahahahh!
OH NOOOO I JUST REALIZED THAT I'M EATING CHOCOLATE AND I HAVE TO GO TO THE DENTIST ON WEDNESDAY MORNING!!!!!! shiiiiii...
noooooo, but i can't do anything about it so i don't care;D My cameras' recharger has mysteriously disappeared, so i have to use my old camera until i find it:( so frustrating! But i'm going to go to Latsus' house someday this week to see if her cameras' recharger will be able to charge my cameras' battery..i hope it will! Please pray it will! I need my camera for friday, when my sister has her "prom" i actually have no idea if it's actually a prom...it's not like the proms in america:D it's the finnish type of a promXD hahah. anyway, i need my new camera for friday when all of that is happening, so that i can take pictures of emilia in her dress and with all the other dancers and such! can't wait!:D
I can't wait for it to be wednesday already! I have a REALLY short day! And i can't wait for it to be thursday either! Because we have a Touching Heaven- night at church and last time it was awesome!<3 aaand i'm waiting for it to be friday too, because then my sister has her prom thing and in the evening we have teen stuff at church and such:)) and then of course the weekend starts again!XD hahah.<3 I just have to survive tuesday:D:DDDD it's the worst day for me every week:D because i have lessons from 8 to three and oh it's just not coolXD I have decided not to stress too much about all of these test that are coming up and ect. I just have to take it easy, but also find time to study:) my motto is, " no stress, it'll be a success" wich doesn't always turn out to be true, but haa i don't care! ;) I just gotta trust God and he'll be there with me in every testXD
In an hour my bus comes and i go to dance practise, then i come home and go on the computer, to chat with friends on facebook and to do school stuff with the help of google<3
Btw Music is awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! it makes me even happier each day and the words are so uplifting !<3 happy!:)
hey have an awesome rest of the day guys and i'm so happy, because now i have over 40 readers:) itäs not the biggest amount, but it's a big thing for me, because i've been writing this blog for a while now and finally i know there are some people who actually are interested about my life and about all the things i post in here:) I love it when you guys comment nice and heart-warming stuff!<3 God bless you!<3 and hey, if you want to ask me something, i'm open to ALL questions! You can send me a message or something;)
byeee!<3

<3: Kata




2 kommenttia:

  1. nää sun postaukset on aina jotenkin sellasia että tulee hyvälle tuulelle lukiessa(: siunausta siullekin<3(::

    VastaaPoista