keskiviikko 6. helmikuuta 2013

haaaa! clean teeth.






Tulin just kotiin hammaslääkäristä ja siellä oli parasta! Juttelin mun hammaslääkärin kaa puol tuntia kaikesta. Me juteltiin norjasta, ku se oli asunu siellä 2 vuotta ja se kerto kaikkee siitä maasta ja et se rakastu siellä kalaan, koska siellä oli nii paljo erilaisia kalaherkkuja;P ja et se kiipeili siellä tuntureilla ja kaikkee siistiä! Sit mä kerroin sille kaikkee floridasta ja sit keskustelu käänty siihe, et puhuttii ulospäinsuuntautuneista ihmisistä, ja et suomalaiset ei oo mitää verrattuna amerikkalaisiin ja norjalaisiinXD Sit se kerto mulle vielä sen pojasta, Samulista joka ei olis halunnu lähteä norjasta koska se oli just saanu kaverin:D Meillä oli niii hauskaa!! :DDD oikeesti iha epänormaalia, et hammaslääkärissä vois olla kivaa!!! :D oon iha fiiliksissä! Se sano kans, että mulla on vuoden 2013 kauneimmat ja puhtaimmat hampaat ja että oli ilo työskennellä mun suun kanssa :D
Kerroin sille kans mun tulevaisuudensuunnitelmista ja se tsemppas mua nniihi! yeah, paras! Suosittelen kuokkalan terveysaseman hammaslääkäreitä!!;)

Nyt tulin sieltä kotiin ja mun hampaat on entistä puhtaammat ja ne kiiltää ja hiihiii, voin hymyillä entistä enemmä;D syön aamupalan ja sit rupeen lukemaan matikkaa, koska mulla on huomenna koe. En mee tänää vielä kouluun tän viruksen takia. Mua heikottaa ja mun kaikki lihakset on kipeitä, mut se johtuu siitä rokotuksesta minkä sain eilen. Ainaki osittain johtuu siitä. Mun vasemmassa käsivarressa tuntuu hirveetä painetta ja en jaksa ees liikuttaa sormia. Tänki kirjotuksen kirjotan oikeella kädellä kokonaa:/ hankalaa.

Mut huomenna meen kouluun, koska on matikan koe ja koska en haluais yhtään enempää poissaoloja. Oon ollu aika paljon kipeenä nyt tän vuoden puolella. Kaikkii migreenenjä sun muita sellasia:( ihan tyhmää! Mut huomenna siis kouluun ja opiskelemaan:) sitten illalla Varustamoon! (: yey!<3

Hei kivaa koulupäivää teille muille! Ja te jotka ootte kipeenä, stay home,sleep and get better!<3

Hadios!;)

<3:lla Kata

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti