perjantai 8. helmikuuta 2013

nii että ihan TÄLLÄSTÄ päivää en odottanut;)




















Hyvää hurrjan hurrjan aikaista lauanta- aamua teille kaikille! Tahon kertoo teille aaaaaivan kaiken tästä päivästä, mutta jotenkin tiivistettynä niin, että en jaarittele yksityiskohdissa tai muissa sellasissa turhissa kohdissa. Sanotaan vaa että mulla on ollu tänään tosi paljon menoja, kavereita, puhumista ja tiukkaa aikataulua!

Tänään koulu alko ihan normaalisti klo 8.00. Mulla oli espanjaa. Tunti päätty aiemmin, koska meijän piti lähteä kohti hipposhallia, jossa jyväskylän lukioiden wanhat näytti meille niitten tanssit ja puvut ja muut sellaset, aaah prettyy!! Heti ku näin kaikki ne puvut ja tanssit ja sen kokonaisuuden, ni iski sellane kunnon I WANT WANHAT NOW- fiilis:D no mutta kyllä jaksan nyt tän vuoden odottaa, ni sit on mun vuoro ens vuonna. Mun isosiskolla Emilialla oli siis nyt tänä vuonna, tänään wanhojen tanssit ja sillä oli sellane valkonen puku joka tilattiin..ties mistä ja se on musta tosi kiva ja se on just emilian tyylinen!(: Se erottu ainaki jotenki joukosta koska ei kauheen monella ollu plekästään valkosta mekkoa;) grau. Näin hipposhallilla tosi tosi paljon tuttuja ja oisin halunnu moikata niitä kaikkia, mutta ei ollu aikaa, enkä ois mitenkää löytäny kaikkia viidessä minuutissa, jotenka lähettiin jo koulullepäin syömään ja päivän vikoille tunneille.
Me odotettiin ruokailun jälkeen 15min. eikä ope ollu vieläkään tullu, joten me lähettiin jo kotiin. Kun mä pääsin kotiin, huomasin että mun kotiavaimet oli jääny sisälle, eikä kukaan ollu siellä. Ärsytti niin paljon, koska meijän pihayhteisössä on just otettu uudet avaimet käyttöön ja ei oo enää mitään yleisavainta minkä vois hakea avuks just tälläsessä tilanteessa. Menin sitten naapureiden rappukäytävään odottamaan ja onneks emppu oli kotona, ni se tuli käytävään pitämään mulle seuraa puoleks tunniks, ennen kun iskä tuli kotiin ja pääsin sisälle. Rupesin heti tekemään ruokaa ja sain tehtyä ihan hyvän aterian siihen nähen, että kuinka vähän aikaa mulla oli.

Viideltä piti lähteä kohti hipposhallia, jossa oli koko Wanhojen tanssi juttu täydessä vedossa ja mentiin sitä kattomaan:) Meillä oli liput, laitettiin takit narikkaan ja mentiin katsomoon istumaan tunniks, ennen ku show alko. Paikalla oli hurrrrjasti väkeä! Niin helppoo ois ollu eksyä sinne! Oli kiva nähä taas kaikkii tuttuja. 
Sit tanssiesitykset alko ja VAU! Ne oli upeita! Kaikki oli nii hyviä, eikä virheitä ollu yhtään! Kaikki liikku niiiin samaan tahtiin ja koreografiat oli huikeet ja biisivalinnoille thumbs up! Good Job! Musta hienoimmat tanssit oli voikkarilla, cygillä ja lyskalla:D:D Tai, no niillä oli parhaimmat biisit;) koreografioita en muista enää kunnolla, mut onneks saatiin kuvattua cynkkarin ja lyseon tanssit. Tähän postaukseen laitan vaan sen cynkkarin tanssin, koska siinä on emilia ja suurin osa muista tutuista;D Anyway oli mahtavat wanhat ja ens vuonna on mun vuoro;) 

Sit ku päätilaisuus loppu, ni pääsin moikkaamaan mun ihania kaveleita<3 ja ja juttelemaa ja aah kiwaa! Sit kans tuli otettua kuvia emiliasta yms. ja uih, kiva fiilis. Rupesin pohtimaan että ehtisinkö enää edes vähäks aikaa varkkeihin vapikselle, mut ohhoh sain autokyydin sinne ja pääsin näkemään mun muitakin kavereita, jotka on kans hurrrjan ihania!<3 Missasin vaan ylistyksen ja opetuksen:/ mut syötävää sain;)njam<3
Mä tykkään kyllä kovasti mun kavereista!:D Päätettiin, että kävellään varkeista kotiin, vaikka kello oli jo vähää vailla kymmenenXD sato räntää ja kaikkialla oli liukasta ja sekasin olevia ihmisiä..:D Mut käveltiin silti;) juteltiin vaa kaikesta ja naurettiin ja wihii! Sit emppu ja nelli meni lyhyempää reittiä kotiin ja me kierrettiin millan kaa pitkä lenkki ja juteltiin noh, mistäköhän..................miehistä;) ja kyllä muustakin:D..kai?

Tulin kotiin joskus 11 jälkeen tai ennen..en enää muista ja olin ihan märkä, koska olin yltäpäältä lumessa. Vaihoin pyjamat päälle ja villapaidanki ja join lasin maitoa. Katoin iskän kaa jonkun leffan amerikan itsenäistymisestä ja sit tulin koneelle kirjottamaan tätä. Meen ihan ihan just nukkumaan tai näytän huomenna monsterrrmieheltä.

Mä rakastan mun siskoja<3 paljon.

öööö hei hyvää yötä teille kans! Nukkukaa tosi hyvin ja levätkää ja HAHHAHHAAAA mulla onki 3 päivän viikonloppu, koska lyseolaiset on lakossa maanantaina, eli ei mee kouluun. Me vastustetaan sitä ideaa, että Lyseon tilojen käyttö lopetettais!;( niin tyhmää, niin niin niin tyhmää! Mut noh, kuitenki tällä hetkellä on kivaa, että on toi lakko!:D just ton pidennetyn viikonlopun takia;) oujeah<3 sit on vaa 4 päivää ens viikolla koulussa ja niistäki 1 on penkkaripäivä, eli koulu loppuu TAAs aiemmin;D oujeah!

Mulla on vaa tiistaina heti ruotsin ja espanjan kokeet, eli tää viikonloppu aikoo sisältää kokeisiin lukemistakin:) perskuleen perskule:( ei jaksais kyllä yhtään. MUTTA KOHTA ON HIIHTOLOMA!!!! haaaaaaaaaaaalleluja, haaaallelujaaa! :D

Mut nyt, hyvää yötä, nauttikaa tästä postauksesta ja kuvista ja videosta:)
Siukkis!<3



                                          

(meijän iskä kuvas paremman version tästä, joten sorry jos tää on vähä tällästä säätöä:/ yritin parhaani.)

<3 love you all!
Night!x

Kata.

2 kommenttia: