tiistai 5. helmikuuta 2013

Virus.argh.






Heräsin aamulla ja fiilikset oli heikot. En ollu nukkunu kauheen hyvin, koska mua oli yöllä heikottanu ja sattunu kaikkee. Yritin nukkua, mut en vaa saanu unta. Nukuin ehkä 4 tuntia ja sitten lähin kouluun. Koulussa mun olo oli maailman oudoin!:o en oo koskaa kokenu vastaavaa. En jaksanu keskittyä mihinkään, mun katse harhaili ja äänet kuulu vaimeina ja kumisina mun päässä! se oli nii outoo, iha ku oisin katellu ja kuunnellu maailmaa ulkopuolisen silmin...iha hirveetä.
Menin terkkarille ruotsin kokeen jälkeen hankkimaan rokotuksen ja kysymää yhestä kyhmystä mikä on mun päässä. Sain rokotuksen mun vasempaan käteen ja nyt se on nii heikko et tuskin pystyn tekemää sen kaa mitään.! Sit kysyin terkkarilta siitä kyhmystä ni se sano jotain, että mulla on joku virus, koska imusolmukkeiden turpoaminen on joku merkki siitä, ettei oo täysin terve..? Ni terkkari sano sitten, että jos mulle tulee heikko olo ja sellane nihkee fiilis, ni et on parempi et meen kotiin lepäämään pariks päiväks, kunnes mun imusolmukkeet on normalisoitunu. Ni nyt oon kotona, makaan sängyssä ja tuntuu ku en jaksais koskaan nousta, ku kaikki on nii heikkona:( iha ku oisin joku mummo. Mut se terkkari sano et rokotekki voi aiheuttaa heikkoutta. Laitoin iskälle ja äitille viestiä siitä mitä terkkari sano ja vastuuntuntoisena nuorena lähin kotiin lepäämään ja parantumaan. Kuuntelen musiikkia ja kirjotan tänne.

Huomenna on se hammaslääkäri ja argh, en tiiä missä se on:o eka kerta ku mulla on kuokkalan hammashoitolassa aika:D hyväku osaan ees kävellä sinne:p

hei mut yrittäkää te pysyä terveenä!! mä paranen kyllä. toivottavasti pian, koska tahon torstaina varustamoon ja perjantaina emilian wanhoihin! :)

Heippa!<3:lla Kata

2 kommenttia:

  1. :( Koita parantua!

    ps. nuo sun silmät on liian ihanat ♥___♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juuu koitan!:)
      oiiiijj ihanaa, kiitti paljon!!<3 :D

      Poista