sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

color madness:}

Tänään on ollu niin kiva päivä!<3 oon vaa laiskotellu ja datannu. Lukenu vähä huomiseen terkan kokeeseenki ja sillai. Syöny jätskiiki ja kattonu telkkarii. Ei sen kummallisempaa:) Ollu ihanan rentoo ja eilen oltiin veeralla 11h ni tänää vaa hihhuloin kotona:D jeejee. Skypettelen täs micahin kaa ja muokkailen kuvia.

Iskä osti tänää mun ja millan lentoliput saksaan!! wohoo<3 Oon tässä just miettiny paljon kaikkee. Ens kesää, mun kavereita, Jumalaa, uskoa, seurakuntaa, kissaa...kaikee oikeesti ja oon nii kiitolline koko paketista!
__________________________________________________________________________________

Today was great!<3 I've been pretty lazy and I've just hung around the house doing nothing, except chilled with the computer and the tv and ice cream<3 oh and I did remeber to study a little for my health test tomorrow...but I got bored with doingthat so I quitXD So yesterday I was at veera's house for 11h working on our dance project;) So today I decided to just chill at home and do nothing:D jippee. I'm skyping with micah now (OKAY OKAY OKAY MICAH I AM DOING SOMETHING IM TALKING TO YOU AND YOU'RE AWESOME,OKAY? XDXDXDXD) and editing pictures.

Daddy bought my plane tickets for germany today, oh and milla's too!!!wohoo<3 I've been thinking a lot about stuff today. Next summer, my friends, God, trust, church, my cat...a lot really and I'm so thankful for the whole package!


Tältä näytän ku selitän jotai iha onnellisena ja siinä ei oo mitää järkeeXD
This is what I look like when I'm explaining something and I'm really happy about it and it makes no sense at allXD






 I LOVE QUOTES:)

p.s tältä mun päivä on näyttänyXD
This is what my day has kinda looked likeXD









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti