sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

Love is cool:------)♥

Tykkään punasesta. mun huoneessa on paljon punasta, meijän jokaisen sisällä on paljon punaista.haavoissa on punaista.mansikat on punaisia.leppakertut on punaisia.sydämmet on punaisia.mulla on punaiset sukat.punainen on myös rakkauden väri.Mä tykkään rakkaudesta.
Rakastan mun vanhempia, koska ne on hauskoja ja ne rakastaa mua.
Rakastan mun siskoja, koska niiden kaa voi pitää hauskaa ja vaikka riidelläänki paljon, ni rakastan niitä hurjasti! Ne on hurjan hupsujaki;)
Rakastan Jumalaa, koska ilman Häntä, mulla ei ois mitään näitä rakkauden kohteita, mulla ei ois elämää, sullakaan ei olis elämää. Ei olis maapalloa, ei olis tanssia, ei olis mitään. Ei ees avaruutta. Ei yhtää mitää. Siks rakastan Jumalaa ihan sikana, koska Hän on luonu meille aivan mielettömän maailman ja upeita persoonia ja Hän lähetti poikansa Jeesuksen tänne maan päälle kuolemaan meijän syntien puolesta, pienten ja isojen. Oon niiiin kiitollinen ja on ihanaa tietää, että Jumala rakstaa mua ja oon sen lapsi. Ollaan kaikki sen lapsia<3
Mä rakastan mun kissaa, koska se on hauska ja erilaine ku muut kissat..mun mielestä ainaki:D
Rakastan mun parasta kaveria, koska sille voi kertoo kaiken ja se kuuntelee ja ollaan koettu paljon kaikkee ihanaa yhessä ja en haluais heittää yhtäkää hetkee pois!
Rakastan mun muitaki kavereita, koska jokaisen kanssa oon kokenu jotakin, on ollu monia yhteisiä keskusteluja, on ollu itkua ja naurua.
Rakastan mun tulevaa aviomiestä, vaikken tiiä missä ja kuka se on, mut rakastan silti.
Rakkaus on kivaa. Monilla on aika huono kuva rakkaudesta:( ei se oo vaan seksiä ja pussailua.
♥Rakastan tanssia.

p.s. en oo koskaan seurustellu.XD
________________________________________________________________________________
I love red. the wall in my room is red.there's red inside all of us. wounds are red. ladybugs are red. hearts are red. I have red socks. red is the color of love. I like love.
♥I love my parents, because they're funny and they love me.
♥I love my sisters, because I have fun with them and even though we fight a lot, I love them a lot! They're so stupid;)♥ in a funny way.
♥I love God, because without Him I wouldn't have any of these things to love, I wouldn't have a life, you wouldn't have a life. There would be no earth, no dance, no nothing. Not even the outer space would be here. Nothing. That's why I love God so much, because He created this masterpiece for all of us to live in and He created all these amazing personalaties and He sent His son, Jesus to come and live on this earth to die on the cross for all of our sins, small and big. I'm so thankful and I love how God loves me so much and I'm his kid. We're all his children.
♥I love my cat, because he is funny and different than other cats..at least I think so:D
♥I love my best friend, because I can tell her everything and she listens to me. We've been through so much together and we have the time of our lives and I'd never ever want to throw any of that away!
♥I love my other friends too, because I've experienced something different with each one of them, had many different conversations, tears and laughing.
♥I love my future husband, though I don't know where or who he is, but I love him anyway:D♥Love is cool. Though many people have the wrong idea about it:( it's not all about sex and kissing.
 ♥I love dance.

p.s. I've never been in a relationship with someoneXD

BUT I LOVE MY LIFE! :) I love everything and everyone who's in it!...well almost everyone.

♥Hyvää Yötä!
♥Good Night!

2 kommenttia:

  1. Ihanan piristävä teksti! :) Monet vaan valittaa turhista asioista blogeissaan, mut tää on se oikea asenne!

    VastaaPoista