maanantai 6. toukokuuta 2013

mina systra och jag:)







emilia<333333333333 pandersonshalalalalaiii




+18 astetta i dag!!!!!! oh happy warm day.

-Emilia ja mä otettii vähäse kuvia tänää, kauniin sään kunniaks:) yippee.
-Tänään mulla ja millalla oli kesätyöhaastattelu:) tykättiin siitä vanhainkodista kovasti!
-Sain tietää et pääsen tutoriks!!wuhuu.
-join limsaa tänää ja oli kivaa ku se oli jääkylmää
-mun lihaksiin sattuu paljon, ehkä jopa liian paljon
-mulla on vaikka mitä mustelmia ja haavoja kaikkialla -sitä se tanssi teettää;)
-tykkään väreistä ja mulla on niin kesälomafiilis! vielä 3 viikkoo normikouluu? en jaksa. ei oo motivaatiota.
-Jumala on ihana. Se on niin osannu piristää mua viime päivinä ja oon nii kiitollinen.
-Äiti ja Isi on nyt floridassa ja tänään on meijän papan muistojuhla. Siellä se taivaassa nauttii:)
-Mulla on nälkä ja emilia tekee hernekeittoo ruuaks:P
-Meen illemmalla Millalle ja oon siellä yötä, oon siellä huomennaki yötä ja sit se tulee meille yöks ja sit oon meillä yötä ja sit taas niillä yötä ja niin edelleenxD
-NAUTTIKAA TÄSTÄ VIIKOSTA<3 alkanu ainaki tosi kivasti;)
_______________________________________________________________________________

+18 degrees celcius!!!!!! oh happy warm day.

-Emilia and I took some pictures today, just cuz the weather is so beautiful:) yippee.
- Today Milla and I had our summerjob interview:) we really liked the elderly home!
-I found out that I'll be a tutor for the new high-school students next year!! wohoo.
-I had a nice ice cold soda today.i liked it.
-my muscles hurt so much, maybe even too much
-I have so many blisters and bruises everywhere- that's dance you know;)
-I like colours and I'm in such a summer holiday mode! 3 more weeks of school, i think? too much. no motivation.
-God rocks.He has just made me happier these past days and I'm so thankful.
-Mommy and Daddy are in florida now and today they will be going to my grandpa's memorial. He's just chilling in heaven:)
- I'm hungry and emilia is making me sum split-pea-soup (i'm not sure if it's written that way xD)
-I'll be staying overnight at milla's tonight,and tomorrow and the next night milla will come sleep at my house and then I'll sleep here and then I'll sleep at her house again and yeah, it's mixed upXD hahaha.
ENJOY THIS WEEK!<3 I think it's had a pretty nice start;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti