torstai 16. toukokuuta 2013

so thankful♥


















Tästä kesästä on tulossa huikee. Oon niin kiitollinen kaikesta. Siitä, että oon saanu säästettyä tarpeeks rahaa, saanu kesätöitä, pääsen teenstreetille ja unkariin. Oon niin ilonen. Ootan tätä kaikkee innolla! mulla on tän päivän jälkeen enää 5 normi koulupäivää;) just so you know. JA alle 3vko ni lähen unkariin!! jännittää.Mitä teijän kesään kuuluu? Toivottavasti teijän kesälomaunelmat toteutuu, niinku mullaki:) en vois toivoa yhtään enempää;)

Muistakaa kiittää Jumalaa jokaisesta päivästä. Nii mäki teen
_________________________________________________________________________________
This summer is going to be incredable. I'm so thankful for everythng. For being able to save enough money, getting a summerjob, getting to go to teenstreet and hungary. I'm so happy. And I can't wait! I have only 5 normal days of school left;) just so you know. AND in less than 3 weeks 'll be in a plane on my way to hungary!! excited. What's up with your summer? I hope your summer holiday- dreams come true like mine will:) I couldn't wish for anything else:)

Remember to thank God for each day.I do


Bless you!:)
<3:Kata   


oon nii rakastunu tähän biisiin/ I've fallen in love with this song

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti