lauantai 8. kesäkuuta 2013

Back from Hungary!:)

Viikko meni tosi nopeesti ja Unkari oli mahtava! Sitten ku Milla on lähettäny mulle lisää kuvia reissusta, nii teen postauksen siitä:) Eli en vielä tässä kerro mitään tästä kuluneesta viikosta;) kärsivällisyys palkitaan toivottavasti pian.

Tässä postauksessa kerron mun unista. Unkarissa näin tosi monia outoja unia ja normaalia enemmän! Niin outoo ja sain Millalta idean ruveta kirjottamaan mun unia ylös johonki vihkoseen, joten nii mä saatan tehäkki :P anyway tässä pari mun yön seikkailua:

1. Harmaavalkoinen koira, jolla oli korviin venyvä hymy(Liisa Ihmemaassa on se kissa, ni sen tyylinen hymy)- raiskas mut Kuokkalan sillalla.Raatelin koiran (painajainen)
-tää uni sai pohjan varmaan siitä ku luin nälkäpeli kirjoja tuolla ja niissä on aina noita mutantteja ja ym tollasia tappavia juttuja ja sellasii + väkivaltaa ja semmosta.

2. Emilia ja mä oltiin juhlissa jossain ja mä halusin lähteä kotiin, mut Emilia halus jäädä, joten otin auton ja ajoin sillä jokeen, jonka yläpuolella oli puita, joista tippu käärmeitä mun niskaan. Joku intialainen mies nöki tilanteen ja se lupas olla kertomatta mun iskälle. Meni sit pari päivää eikä iskä tienny joessa lojuvasta autosta mitää, kunnes se yhtäkkiä keksi et se vois viiä mut ja emilian ajelulle. Sit mun piti kertoa mitä oli tapahtunu ja vein iskän auton luo. Auto oliki ihan ehjä ja sen sai helposti hinattua pois joesta. Iskä ei edes suuttunu. Mut mun niskaan tippu kokoajan kermanvaaleita käärmeitä ja revin niitä koko ajan pois mun paidan alta. Heräsin sit siihen ku olin heittäny yhen käärmeen menemään ja mun käsi oli jääny ilmaan.
-tää uni sai luultavasti pohjan siitä, ku puhuttiin Millan kaa päivällä ohimennen käärmeistä.

3. Jyväskylän Helluntaiseurakunnalla järjestettiin rastafari deittitapahtuma, jossa kaikki rastapäiset ihmiset plus muu kansa oli koolla ja etti ittelleen kumppania. Siellä oli kunnon jamaikalainen meininki ja kaikilla paljon paljasta pintaa. Kunnes yhtäkkiä mun isosiskon kaveri nous lavalle ja rupes vetämään ylistystä.
-uni sai pohjan siitä, ku näin koko ajan rastapäisiä ihmisiä unkarissa.

4. Käytävällä oli kaapisto jonka päällä oli omena ja käärme. Kävelin kaapiston ohi.
-uni oli lyhyt mutta alitajunnassa pyöri yhä ne käärmeet

(voin kertoo toisista unista myöhemmin, koska nyt on kello jo puol 2 ja pitää viel kirjottaa tää sama juttu enkuksxD)
_________________________________________________________________________________

The past week went by so fast! Hungary was amazing! As soon as Milla sends me some of her pictures of the past week I'll tell you all about it:) So you'll jave to be patient and wait for all the details of my week in Hungary;)

Anyway I'm going to tell you all about some of the dreams I had while I was in Hungary. I saw so many of them and they were all extremely weird. Milla gave me an idea to get a notebook and write down all the dreams I have each night. So I think from now on, I'll do that. Anyway here's a couple of the dreams I saw while in Hungary:

1. A grey and white dog with a smile that stretched all the way to both sides of his head (the smile was like the cat's smile in Alice in Wonderland)~creepy~ raped me on the Kuokkala bridge, here in Jyväskylä. I ripped him to pieces. (nightmare)
- I think I saw this dream because I'd been reading The Hunger Games and the story contains all kinds of evil animals and mutants and such + aggressive actions.

2. Emilia and I were at some party somewhere and I wanted to leave, but Emilia didn't, so I took our car and had an accident. I didn't know how to drive- I crashed into a river. On top of the river there were trees. And there were thousands of cream colored snakes falling/jumping off of them, on to my neck and into my shirt, so I had to keep pulling them out from under my shirt and throwing them away.It was exhausting! Anyway as I crashed into the river I noticed that this indian man had seen the whole incident. The two of us made a deal. He wouldn't tell my dad about it if I didn't tell either.(stupid deal). So my dad didn't notice anything for 3 days and then finally he suggested that he would like to take me and Emilia for a nice car ride. In that moment I had to tell the truth and I took my dad to the river and he saw the car. But the car had come to no harm and it was easy to tug out of the riverbank. My dad wasn't mad or anything. I just kept throwing those cream colored snakes everywhere.  And I actually woke up after throwing a snake. I opened my eyes and saw my hand up in the air in "snake throwing"- motion.
- I guess that this dream came from my conversations with Milla, earlier that day. We had talked about snakes.

3. The Pentecostal Church in Jyväskylä had organized a dreadlock- dating party. All men with dreadlocks were invited to come parter"searching" to the event. So all the women there were single. The event was very Jamaican and lots of cleavege and skin was showing and flashing around everywhere, until suddenly my sister's friend stood up on the stage and began leading worship.
- I think I saw this dream as a result of seeing many men with dreadlocks earlier during the week.

4. There was a wooden bookcase in the middle of a hallway. On top of it was a snake and an apple. I walked past them.
- it was the shortest dream ever.

(I can tell you guys all about the other dreams later, but it's getting close to 2am and I just finnished writing all of this in englishxD)


Hyvää yötä ja rauhallisia unia teille! Mä toivon että en tuu vähään aikaan näkemään näin random unia koska ne saa mut tosi rauhattomaan ja kummastelevaan tilaan.
_________________________________________________________________________________
Good night and pleasant dreams to all of you! I hope I don't have dreams like these in a while, because they force me into this restless and confused state of mind.

6 kommenttia:

  1. ketään ei vois vähempää kiinnostaa sun unet xdxd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä tälläsia postauksia on kiva lukee! :) Ketään ei vois vähempää kiinnosta tämmöset turhat anonyymin ininät, miks luet jos ei kiinnosta?

      Poista
    2. enhä mä luekkaanXD jätin postauksen kesken heti kun tuli ilmi, että tässä kerrotaan vaan unista :D plaah
      enään en inise anonyyminä
      -Jenni

      Poista
    3. Jenni mä kirjotanki tätä blogia ittellenixd ja ne ketä kiinnostaa voi lukee, ei sen kummempaa:) jos ei kinosta ni älä lue äläkä sit turhia kommentoi:) tack.

      Heidii kiva että tykkäät lukee näitä! oon sun kaa samaa mieltä:)

      Poista