maanantai 8. heinäkuuta 2013

CAPSLOCK-


TSAUKKI KAIKKI! KIRJOTAN TÄN POSTAUKSEN CAPS LOCKILLA KOSKA HALUAN:D
MÄ EN OO TEHNY TÄNÄÄ PALJOO MITÄÄN. KERRAN KÄVÄSIN PIHALLA SYÖMÄSSÄ JA SIT OON VAA HILLUNU TÄÄL TUNKKASESSA TALOSSAXD
___________________________________________________________

HEY GUYS! I'M WRITING THIS POSTUSING CAPS LOCK; BECAUSE I FEEL LIKE IT:D I HAVE DONENOTHIND TODAY. I WAS OUTSIDE ONCE (HAD DINNER ON THE PORCH). I'VE JUST HUNG AROUND OUR HOUSEXD 
OON DATANNU JA NUKKUNU JA LAISKOTELLU JA AJATELLU JA LUKENU RAAMATTUU JA SELLASTA KIVAA.
_________________________________________________________

I'VE BEEN ON THE COMPUTER A LOT, THOUGHT A LOT, READ THE BIBLE AND OTHER SUCH THINGS.
AINUT KUNNON "URAKKA" MINKÄ ÄÄRESSÄ OON TÄNÄÄN PÖHISSY ON MUN NS. QUOTE-WALL. KUTEN NÄÄTTE OMIN SILMIN TÄS YLHÄÄLLÄ.
________________________________________________________

THE ONLY REAL "WORK" I'VE BEEN DOING TODAY IS MY QUPTE-WALL. AS YOU CAN SEE UP ABOVE.
LUIN EILEN ILLALLA RAAMATTUA KOLEMSTA NELJÄÄN AAMULLA JA KIRJOTIN NOI KOHAT YLÖS, KOSKA MULLE TULI JOKAISESTA KOHASTA MIELEEN JOKU MUN KAVERI, ELI JOS OOT MUN KAVERI NI KÄY TSEKKAA NOI JOS NE VAIKKA SATTUIS SUN KOHALLE PAMAHTAA:D
__________________________________________________________

I WAS READING THE BIBLE LAST NIGHT FROM THREE TO FOUR IN THE MORNING AND THESE PLACES POPPED OUT TO ME, BECAUSE EACH PLACE IS CONNECTED TO AT LEAST ONE OF MY FRIENDS. SO IF YOU'RE MY FRIEND GO CHECK THESE OUT AND SEE IF IT'S CONNECTED TO YOU IN SOME WAY:D
KATOIN TÄN LEFFAN EILEN:) MAAILMAN IHANIN OIKEESTI! ROMANTTISET LEFFAT ON HUIPPUJA OIKEESTI KOSKA NE ON KAIKKI IHA ERILAISIA.. AINAKI MUN MIELESTÄXD JA TÄÄ OLI VAA NIIN SÖPÖ<3 JA TOI MIES:3 AH! UU LALAA
__________________________________________________________

I WATCHED THIS MOVIES LAST NIGHT:) THE BEST MOVIES EVER! ROMANTIC MOVIES ARE SO AWESOME; BECAUSE THEY ARE ALL SO DIFFERENT....AT LEAST I THINK SOXD AND AH THIS ONE WAS JUST SO CUTE<3 AND THE MAN:3 AH OOH ALALAAH


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti